וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר ששבר את הוונדר: גל גדות לא מצליחה לעצור את דמעות ההתרגשות. צפו

16.12.2020 / 15:52

הישראלית הכי מפורסמת על הגלובוס מקדמת בימים אלה את הסרט החדש על ה"וונדר וומן", כך שבמהלך ראיון חדש, גל גדות זכתה לקבל מסר ממעריצה בריטית צעירה - שהשאיר אותה חנוקה מדמעות. וואלה! סלבס נשמה

טריילר "וונדר וומן 1984"/יח"צ

יש רגעים שפשוט צריך לראות כדי להבין, למשל זה שבו גל גדות מקבלת מסר ממעריצה צעירה - שפשוט מצליח לרגש אותה עד דמעות ולהשאיר אותה חנוקה מרוב התרגשות ואהבה. זה בדיוק מה שקרה היום (רביעי) במהלך ראיון של הכוכבת הישראלית לתכנית בבריטניה, כאשר תוך כדי שהיא מקדמת את הסרט "וונדר וומן 1984" ברחבי העולם, זכתה לווידאו נוגע לב מילדה בת 6, שסיפרה לה עד כמה היא מהווה השראה עבורה. ההמשך? מפתיע לא פחות.

רכלו על הוונדר וומן גם באינסטגרם

גל גדות מתרגשת ממסר של מעריצה בריטית חולה. BBC, צילום מסך
מרוגשת. גל גדות מקבלת מסר ממעריצה צעירה חולה/צילום מסך, BBC

בעוד שהסרט ההוליוודי על גיבורת העל הנשית יגיע החודש למסכים מסביב לגלובוס (במקומות בהם ניתן להגיע לקולנוע, אבל גם לסלון הפרטי של רבים מחוץ לישראל), גדות מתראיינת כבר עכשיו לתכניות ראיונות מניו יורק ועד ללונדון. הבוקר, הוונדר וומן שוחחה עם ה-BBC האנגלי על הלהיט הקולנועי החדש שלה, כשהמנחים הציגו בפניה סרטון ששלחה לה כרמלה צ'ילרי ווטסון, ילדה מקומית שסובלת מניוון שרירים.

עוד בוואלה!

צפו: גל גדות מלמדת את העולם סלנג ישראלי

לכתבה המלאה

בקטע, הילדה שמעריצה את גדות שוכבת בחדרה כשהיא לבושה בתלבושת של גיבורת העל - ואומרת לה בפשטות מקסימה "עזרת לי להילחם, לחיות עם ניוון שרירים ונתת לי השראה לבצע את התרגילים שלי".

גדות, חנוקה מדמעות כאמור, התקשתה לדבר והסבירה שהסרטון "עשה לי את היום... זו זכות להיות מסוגלת להשפיע על הנערות היקרות האלה ולתת להן כוח. כרמלה היא וונדר וומן אמיתית. היא נלחמת והיא לא נותנת לאף אחד לעצור אותה".

אגב, זה לא הקשר הראשון בין גדות בת ה-35 לילדה החמודה. בחודש ספטמבר האחרון, כרמלה ביצעה אתגר שבו הלכה קילומטר ביום, במשך 30 ימים, כשהיא לבושה בחליפת וונדר וומן, על מנת לגייס כספי תרומה לטובת מחקר על ניוון שרירים בבריטניה. תשעה ימים לתוך האתגר גל צייצה בטוויטר שמדובר ב"ילדת הפלא האמיתית" ותרמה יותר מ-15,000 ש"ח למטרה שקידמה הילדה. חמודה.


וואלה! סלבס תורמת רק שקיות ריקות מהסופר. מה, תורמת להפחתת הזיהום הסביבתי!

גל גדות מתרגשת ממסר של מעריצה בריטית חולה. BBC, צילום מסך
החלק הנחמד של השואו-ביזנס. גדות/צילום מסך, BBC
גל גדות מתרגשת ממסר של מעריצה בריטית חולה. BBC, צילום מסך
מתאפקת.../צילום מסך, BBC
גל גדות ב"וונדר וומן 1984". טוליפ מדיה,
הכי פלא. גל גדות ב"וונדר וומן 1984"/טוליפ מדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully