וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות יוצאת לשחק עם הילדות והמסיכות

צילום: ספלאש

18.5.2020 / 11:44

הוונדר וומן ההורסת יצאה עם הבעל המהמם ושתי הבנות המושלמות שלה לסיבוב בשכונה ההוליוודית ולא שכחה להישמע להוראות ולעטות מסיכה על פניה למרות השמש היוקדת. וואלה! סלבס מעריצה

גל גדות. ספלאש
תשים מסיכה מאמי. גל, ירון והילדות/ספלאש

נראה שימי הקורונה כבר מגיעים לסיומם והעולם חוזר, לאט ובבטחה, לשגרה - תנועת הרכבות מתחדשת, הילדים חוזרים לבתי הספר ואפילו המסעדות יפתחו בקרוב, אבל נראה שהוונדר וומן הכי ישראלית שיש, גל גדות, לא לוקחת סיכונים וממשיכה להישמע להוראות. כן, גם אם זה רק סיבוב קצר לגינה הציבורית שמחוץ לבית בהוליווד. כי אם היא לא תשמור על בריאותה, מי ישמור לכם על העולם?

גל גדות. ספלאש
גם עם מסיכה היא יפה/ספלאש

הגאווה הכי גדולה שיצאה מארץ הקודש, שהתה בכל תקופת הקורונה בביתה שבהוליווד ביחד עם בעלה ההורס, ירון ורסנו, ושתי בנותיהן - אלמה ומאיה ואף כיכבה בכל האתרים בעולם כשגייסה את כל החברים המפורסמים שלה לשיר איתה את השיר IMAGINE. השבוע, היא נתפסה בעדשת הפפראצי מעבר לים כשיצאה לסיבוב עם המשפחה המושלמת שלה לגינה הציבורית הקרובה לביתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גל גדות. ספלאש
לא לדווש מהר!/ספלאש

גדות, אישה מושלמת שכזו, לא חשבה לרגע לקחת סיכון ויצאה מהבית כשהיא מצוידת במסיכות - למרות שלא היו אנשים בקרבתה, היא הקפידה לעטות את המסיכה על פניה והראתה לעולם שהיא לא רק שחקנית טובה אלא גם אימא מדהימה כששיחקה עם הבנות שלה ואף הרימה את ביתה הקטנה על ידיה כשזו החלה להתעייף. מישהו פה אמר וונדר וומן?

וואלה! סלבס מאוהבת בגל גדות עוד כששיחקה בטלנובלה בובות.

גל גדות. ספלאש
אמא, חם לי!/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully