וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגידה, עירום וטינופת: שערוריות הסלבס העולמיות שהפכו את 2020 למעניינת יותר

31.12.2020 / 1:01

כאילו משהו בשנה האחרונה היה "שגרתי", המפורסמים בחו"ל המשיכו לספק רגעים מעניינים, או מביכים בחודשים החולפים: מהאמא העירומה היידי קלום, ליחסים של הנסיך וויליאם עם המלכה ועד להתפרצות של וויל סמית' - אלה הסקנדלים מרחבי הגלובוס שהכי אהבתם. וואלה! סלבס דרכון

היידי קלום/אינסטגרם

כנראה שבדפי ההיסטוריה שנת 2020, זו שתסתיים היום לשמחת רבים מאזרחי העולם, לא תיזכר בתור השנה הכי קלה בעולם. כי לא משנה כמה שילוב של עבודה, ילדים, חברים, משפחה, קניות, נופשים וחוזר חלילה מספיק קשה גם ככה - תוסיפו להכל נגיף שהפך למגיפה עולמית וסגר את הגבולות בכל העולם וקבלו את ההיפך הגמור מ"שנה טובה".

רכלו על השערוריות שהסעירו את העולם ב-2020 גם באינסטגרם

אבל כוכבי הוליווד ושאר האנשים המפורסמים שאתם מכירים מרחבי העולם? המשיכו בשמחה ובששון המעניינים שלהם גם השנה, כולל פרידות וגירושים, רגעים של עירום, האשמות, טעויות פוטושופ או המון וויכוחים שהגיעו לצהובונים, גם אם היו תקועים באותו הבית במשך שבועות ארוכים ובלי שנתקלו בצלמי פפראצי או הגיעו למסיבות מנקרות עיניים. כי נדמה ששום וירוס או דאגה גלובלית לא יכול לשנות את טבע האדם.

רגע לפני שאתם מברכים את השנה החולפת בשלום ולא להתראות, וואלה! סלבס בחנה עבורכם מה היו הסיפורים, העדכונים והשערוריות מהעולם שהכי אהבתם שדיווחה עליהם בשנת 2020. התוצאה היא מסע עולמי (בלי צורך בדרכון, גם ככה קשה לעלות על מטוס) שכולל קצת עצבים, המון עור חשוף ואפילו סוג-של-סקנדל מלכותי נוצץ.

חינוך רע | "הווידוי המביך של הנסיך וויליאם יגרום למלכה להשתגע"

קייט מידלטון הנסיך וויליאם המלכה אליזבת. GettyImages
שגעון מלכותי. הנסיך וויליאם וקייט מידלטון עם המלכה אליזבת'/GettyImages

מתברר שמי שעתיד להיות המלך של בריטניה הגדולה, הנסיך וויליאם, עושה את זה גם לישראלים. בקיץ האחרון, כאשר התראיין לתחנת רדיו באנגליה לא חשב פעמיים, אז התוודה כי נמאס לו מהעובדה שהוא צריך ללמד בעצמו את שלושת ילדיו הקטנים בבית (בגלל מגיפת הקורונה, כמובן) וחשף עוד פרט שהמלכה אליזבת (או רעייתו, קייט מידלטון) כנראה לא שמחה לשמוע, על כישוריו בחשבון. אגב, גם אחיו הקטן של וויליאם, הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל, הגיעו לאותו המצעד במקום אחד נמוך יותר בזכות ההפתעה (הצנועה) שערך לה ביום הולדתה.

מייגן מרקל הנסיך הארי. AP
גם כן מתנה. הנסיך הארי ומייגן מרקל/AP

עתידות | "מלניה טראמפ סופרת את הדקות עד לגירושין מהנשיא"

מלניה טראמפ. GettyImages
בקרוב בנפרד? דונלד ומלניה טראמפ/GettyImages

אחרי שנודע על תוצאות הבחירות לנשיאות ארצות הברית - עלו תהיות האם דונלד טראמפ הפסיד לא רק את הבית הלבן, אלא גם את נישואיו לגברת הראשונה, מלניה טראמפ? על פי הטענות של מקורבים לשעבר של הזוג, "הנשיא איים שיעניש אותה אם תשפיל אותו ותיפרד ממנו במהלך הכהונה בבית הלבן", כך שזה יקרה תקופה קצרה אחרי שכהונתו תסתיים. אתם, כנראה הייתם סקרנים לגלות מי בדיוק טינף ומה גילו על הזוג הראשון, לפחות לעוד כמה שבועות.

ביזאר מהעבר | "כוכב 'רוקי' חטף על אירוסיו למי שצעירה ממנו ב-40 שנה וממש דומה לבתו"

דולף לונדגרן בסרט רוקי 4. ROCKY 4, אתר רשמי
תמונות מחיי נישואים. דולף לונדגרן/אתר רשמי, ROCKY 4

מי האמין ש-2020 תביא איתה לא רק מחלות חדשות, אלא גם תזכיר את קיומם של אנשים מהעבר - כך שמתברר שכוכב סרט האקשן המיתולוגי "רוקי 4", דולף לונדגרן בן ה-63 (שגילם בלהיט את המתאגרף הסובייטי איוון דראגו) חטף ביקורת קשה על אירוסיו לצעירה בת 24... שכנראה ממש, אבל ממש מזכירה את הבת שלו. חברו מהסט סילבסטר סטאלון? דווקא פרגן שמסר "ברכות חברי הטוב. אתה מדהים". וזה מה שחשוב, לפחות על פי כמות האנשים שנהנו מהמידע הזה.

החטא ועונשו | "וויל סמית' מתפרץ בזעם, אחרי גילוי הרומן של אשתו ג'יידה"

וויל סמית', ג'יידה פינקט סמית'. GettyImages
דם, אש ותמרות עשן. וויל וג'יידה פינקט סמית'/GettyImages

לא ברור למה זה היה צריך לקרות דווקא בקיץ האחרון, אבל כוכב הניינטיז וויל סמית' ואשתו, ג'יידה פינקט סמית', חשפו בתכנית רשת שהיא ניהלה "רומן" עם זמר צעיר בשם אוגוסט אלסינה (שבכלל תפקד עד אז כחבר של בנם, ג'יידן) - בתקופה שבה השניים החליטו לקחת פסק זמן זה מזו, לפני קאמבק רומנטי סודי. עם זאת, התברר שתשומת הלב הגדולה סביבם, גרמה לוויל להוציא את העצבים דווקא על חבר שניסה לנחם אותו: הראפר הוותיק 50 סנט, שחשף את הזעם בפני כו-לם. מבולבלים כמו וואלה! סלבס? בעיקר כי לא דיברו על הזוג הזה כבר שנים!

שערורייה לשם כבוד | "הצילום המביך של קים קרדשיאן עורר סערה"

המקרר של קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
קים קרדשיאן והמקרר המסעיר/צילום מסך, אינסטגרם

כנראה שבלתי אפשרי לסכם רגעים ב-2020, מבלי להזכיר את מלכת הריאליטי. אז למקום של כבוד, השתחלה קים קרדשיאן, אחת הנשים המפורסמות בעולם שבתחילת השנה סבלה מלעג ברשת - והפעם לאחר שחשפה בטעות שהמקרר במטבח שלה ריק. מעריציה האשימו את האם לארבעה בהזנחת ילדיה וקימי בתגובה מיהרה לקחה אותם לסיור מלא במטבח שלה, רק כדי להוכיח שלילדים לא חסר דבר. אמנם בלי עירום הפעם, אבל לבריאות.

הרגע הבינלאומי שהכי אהבתם ב-2020 | "הילדים של היידי קלום מבועתים מהעירום של אמא"

היידי קלום. splash
לא ביישנית. היידי קלום/splash

אומרים שסקס מוכר, כך שלא רק גולשי וואלה! סלבס השובבים שהקליקו בהמוניהם, אלא אלא גם דוגמנית העל הכי גדולה שיצאה מגרמניה בטח יודעת זאת. אבל מה לגבי ארבעת הילדים של היידי קלום? הם כועסים על אמא כשהיא "חושפת יותר מדי עור באינסטגרם". היא בתגובה לא שמה עליהם קצוץ ועונה להם "זו מי שאני. תסתדרו". אה, הכתבה כללה עוד כמה אימהות מוכרות, שלא צריכות בגדים כדי לעבור את היום-יום, גם אחרי שנת 2020. תהנו.

שערוריות סלבס ב-2020. וואלה סלבס, מערכת וואלה! NEWS
אז מה יקרה בשנה הבאה?/מערכת וואלה! NEWS, וואלה סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully