וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי גילוי הרומן של אשתו: וויל סמית' מתפרץ בזעם ומקלל

12.7.2020 / 11:44

השחקן ואשתו חשפו בתכנית רשת שג'יידה פינקט סמית' ניהלה "רומן" עם זמר צעיר - בתקופה שבה וויל סמית' והיא חוו פרידה, שאחריה חזרו זה לזו. אבל מתברר שתשומת הלב הגדולה סביבם, גרמה לוויל להוציא את העצבים דווקא על חבר: הראפר 50 סנט. וואלה! סלבס גנגסטרית

וויל סמית' וג'יידה פינקט סמית' (אינסטגרם)

שמעתם שרעייתו המוכרת של וויל סמית', השחקנית ג'יידה פינקט סמית', ניהלה רומן בתקופה שבה השניים היו פרודים - ואיש לא ידע על כך? רגע, שמעתם שהיא ניהלה רומן עם גבר בשם אוגוסט אלסינה - זמר שהכירה בכלל כחבר של הבן שלה, ג'יידן? שמעתם שוויל סמית' אפשר לרעייתו להיות עם אחר בתקופה הזאת, כך שלא מדובר ב"בגידה"?

הוליווד משתגעת בימים האחרונים מעודף המידע על הזוג הוותיק, מה שכנראה גרם לוויל לאבד את זה ולהתפרץ בזעם גם על חברים שרק דואגים לשלומו, כמו הראפר 50 סנט.

רכלו על הבגידה בויל סמית' גם באינסטגרם

וויל סמית', ג'יידה פינקט סמית'. GettyImages
גברת בוגדנית? וויל סמית' עם ג'יידה פינקט סמית'/GettyImages
הראפר 50 סנט. ברני ארדוב
מה הוא עשה?! הראפר 50 סנט/ברני ארדוב

זה קרה בסוף השבוע, אז אחרי כמה ימים של שמועות ורכילות לא מבוססת - ג'יידה בת ה-48 סיפרה בתכנית הרשת האישית "Red Table Talk", שלה ולזמר שהיה אז בן 23 בלבד, הייתה "היקשרות" (ככה מגדירים רומן בימינו?) לפני כארבע שנים. זאת, כאשר רצתה לטענתה "לטפל בזמר", שעבר בזמנו תקופה קשה שכללה כמה בעיות רפואיות ונפשיות, מה שגרם לקשר בינם להיות קצת יותר מאשר ידידות.

עוד בוואלה!

מי הוציאה את ויל סמית וג'יידה פינקט סמית מהארון?

לכתבה המלאה

כשהיא משוחחת מול המצלמה עם וויל, טענה שזה אולי לא עסק של איש, אבל היא חייבת להבהיר שהכל קרה בשעה שמערכת היחסים שלה עם בעלה הייתה "שבורה" והם היו בנתק. אחרי שלדברי השניים "הבנו שאנחנו לא יכולים לברוח זה מזו, למרות שניסינו בכל דרך, אז חזרנו", אלסינה החליט לקחת צעד אחורה וניתק את עצמו לחלוטין מתקשורת עם בני הזוג.

יפה, מכבד ומסביר מה קרה שם? אז זהו, שסמית' בן ה-51 ששמר על תדמית נקייה יחסית לכל אורך הקריירה הארוכה שלו - לא היה מוכן לגל הביקורת, הסקרנות והחטטנות שהגיעו עם החשיפה, במיוחד ממכרים מפורסמים.

אוגוסט אלסינה, ג'יידה פינקט סמית'. GettyImages
בגידה באישור מראש? אוגוסט אלסינה עם ג'יידה/GettyImages

הראפר 50 סנט, פרסם באינסטגרם התכתבות פרטית שלו עם סמית' (גם כן חבר), שבה הוא מנסה לנחם אותו אחרי חשיפת הרומן, אבל סמית' עונה לו בסופו של דבר ב"לך להז***". למה? כיוון שפיפטי שאל אותו "למה היא מדברת על השיט הזה בתכנית שכולם יכולים לראות?".

סמית', הבהיר ש"נפרדנו אז היא עשתה את שלה ואני עשיתי את שלי", מה שגרם לחבר הסקרן להתעקש "היא אמרה שהיא היחידה שיכולה לתת למישהו אישור להתפוצץ עליה", מה שגרם לנסיך המדליק מבל אייר לשעבר להתפוצץ בעצמו ולקלל את ה"חבר". קצת פחות ממלכתי.


וואלה! סלבס מתפוצצת רק אחרי ארוחת הצהריים השלישית שלה.

התכתבות בין וויל סמית' לראפר 50 סנט. אינסטגרם, צילום מסך
ההתכתבות הפרטית בין וויל סמית' ל-50 סנט/צילום מסך, אינסטגרם
וויל סמית', ג'יידה פינקט סמית'. GettyImages
"לכי, תעשי מה שאת אוהבת ומה שאת חושבת. שיהיה לך טוב"/GettyImages
וויל סמית', ג'יידה והילדים. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
משפחה שכזאת ג'יידה, וויל והילדים/GettyImages, Alberto E. Rodriguez
אוגוסט אלסינה. GettyImages
מאהב צעיר? אלסינה/GettyImages
וויל סמית', ג'יידה פינקט סמית'. GettyImages
בזמנים... אחרים. וויל וג'יידה פינקט סמית'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully