וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הוציאה את ויל סמית וג'יידה פינקט סמית מהארון?

20.1.2016 / 12:06

יממה אחרי שהוליווד סערה בעקבות החרם שהטילה השחקנית על טקס האוסקר, היא ובעלה, וויל סמית, נמצאים תחת מתקפה לאחר שהשחקנית אלכסיס ארקט חשפה שהשניים נמצאים בארון וכי אשתו הראשונה של סמית תפסה אותו במיטה עם המנהל שלו. וואלה! סלבס ויטרינה

splash

הוליווד כמרקחה: כפי שאתם יודעים, כל שערוריה או סקנדל מחייבים איזה רגע אחד שישאיר אתכם פעורי פה ובשוק טוטאלי. הפעם, תפנית בעלילה בסקנדל של וויל סמית ואשתו ג'יידה פינקט סמית נגד חברי האקדמיה. תחגרו חגורות בטיחות.



רוצים עוד חדשות חמות?
"גיליתי את פנינה רוזנבלום בפוסטרים במוסכים"
אסתי גינזבורג: "רפאל לא פגש את סבא שלו"
ניקול ראידמן מרכלת ומעשנת

ויל סמית. splash
בארון? ויל סמית' וג'יידה פינקט סמית'/splash
"כאשר ג'יידה תודה שהיא לסבית ובעלה שמשמש ככיסוי יתוודה שהנישואים הראשונים שלו נגמרו כאשר אשתו נכנסה באמצע שהוא שירת את השוגר דדי שלו בני מדינה, אז אני אקשיב להם".

בזמן שפרשת האוסקר בעיצומה, השחקנית הטרנסג'נדרית, אלכסיס ארקט (אחותם של דיוויד ופטרישיה ארקט), יצאה נגד הזוג הנוצץ בפוסט פייסבוק זועם וחריג במיוחד, כשהיא מוציאה את השניים מהארון. "כאשר ג'יידה תודה שהיא לסבית ובעלה, שמשמש ככיסוי, יתוודה שהנישואים הראשונים שלו נגמרו כאשר אשתו נכנסה באמצע שוויל ז**ן בתחת את השוגר דדי שלו, בני מדינה - אז אני אקשיב להם".


רגע. מה? הנה קצת סדר בעניינים. הפוסט, שהיה כתוב בשפה בוטה מאוד, הודיע לעולם כולו שמדינה וסמית היו מאהבים והראשון היה השוגר דדי שלו. מדינה, למי שלא יודע, הוא המפיק של סדרת הלהיט מהניינטיז, 'הנסיך המדליק מבל אייר', ואחראי על פריצתו של סמית ועל ניהולה של ג'ניפר לופז וטיירה בנקס בתחילת הקריירה שלהן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בני מדינה וויל סמית' בראיון טלווזיוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל כאן הפוסט של ארקט לא הסתיים, "האישה הראשונה קיבלה כסף כדי שתהיה בשקט ולא תדבר", אותה אישה היא כמובן אשתו הראשונה של סמית - שרי זאמפינו, לה נישא בשנת 1992. בנובמבר אותה שנה, נולד בנם, טריי .הזוג התגרש ב-1995.

ויל סמית' ג'יידה פינקט סמית'. GettyImages
סמיתס עם טריי בנו הראשון של סמית/GettyImages

ארקט המשיכה וסיפרה על תקרית אלימה שקרתה על סט סרטו של סמית, "קשר בכל מחיר", שם שיחק נוכל צעיר שמזמין נער ליווי אל ביתו, "וויל עשה מהומה על הסט של הסרט אחרי שהתבקש לנשק את השחקן שמולו. הוא הכריח את הבמאי לצלם אותו כאשר רואים את אחורי הראש שלו ככה שלא רואים בכלל שהשניים מתנשקים". את הפוסט היא סיימה בסיבה למה היא בוחרת לדבר על כך וכתבה "שיילך להזדיין! להומואים יש אויבים. הם מוכנסים לתוך ארון - להוציא מהארון זה בריא, אתם או איתנו או נגדנו! תחליטו, היום!"

אלכסיס ארקט. GettyImages
אלכסיס ארקט/GettyImages

במהלך הפוסט שהתגלגל, שאלה אם זה לא מוגזם שהיא מוציאה ככה מהארון היא ענתה, "פעם חשבתי שזה דבר רע, היום יש יותר מדי בני נוער הומוסקסואלים ולסביות שמתאבדים אחרי שהם עוברים הצקות".

וויל וג'יידה לא הגיבו עדיין על הפוסט חסר התקדים, שלאחר מכן ירד מהרשת, אבל למזלכם יש דבר שנקרא צילומי מסך.


וואלה! סלבס לוהקה לסידרה "הכלבה המדליקה מנס ציונה" בתפקיד כלבת פאג שמנמנה שמגיעה לעיר הגדולה

בואו לרכל על ההוצאה מהארון של ויל סמית ואשתו בפייסבוק של וואלה! סלבס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט חסר התקדים של אקרט/מערכת וואלה!, צילום מסך
ויל סמית' ג'יידה פינקט סמית'. GettyImages
ויל סמית' וגיידה מוכיחים שזה אמיתי/GettyImages
בני מדינה. GettyImages
מדינה עם לני קרביץ וטיירה בנקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully