וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג: "רפאל לא פגש את סבא שלו"

מאור בן הרוש

19.1.2016 / 13:53

הטופמודל ההורסת, שנכנסה לנעליים של איילת זורר כפרזנטורית של חברת אופנה, התיישבה לשיחה על הורות, בר רפאלי, הקשר העצוב עם האבא וכמובן, מס הכנסה. וואלה! סלבס פתחון לב

צילום: עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן

אחרי שעולם האופנה רעד כולו מהידיעה (שהתפרסמה כאן לראשונה, כמובן) על כך שאסתי גינזבורג תחליף את איילת זורר בקמפיין האופנה - עכשיו הגיע תורה של הטופמודל הבלונדינית להוכיח שהניא אכן מסוגלת להיכנס לנעליים הגדולות של השחקנית ההוליוודית.

רוצים עוד רכילות?
מנזקי הסופה: מה קרה לשיער של קרן פלס?
לא רק שחקנית: מגי אזרזר קוטפת קמפיין יוקרתי
קר בחוץ? גווינת' פאלטרו בביקיני

אסתי גינזבורג. עידו איז'ק, יחצנים,
נעליים גדולות. אסתי/עידו איז'ק, יחצנים

גינזבורג, ששמה הולך לפניה, קיבלה סכום לא קטן של מרשרשים עבור קמפיין ההלבשה לרשת 'גולברי', אבל כמו כוכבת אמיתית לא מוכנה לדבר על כך, "מעולם לא הייתי מהאנשים שאוהבים לדבר על כסף או על סכומים", סיפרה הדוגמנית, "מבחינתי זה משהו שאני לא מעוניינת לדבר עליו כי זה לא עניינו של אף אחד".

גם בכל הקשור לענייני מס הכנסה, גינזבורג מעדיפה לשמור על זכות השתיקה ומרגיעה, "אין לי כל כך את הבעיה הזו", היא אומרת ומרגיעה שהיא שומרת על הכל כחוק. גם בכל הנוגע לעמוד האינסטגרם שלה, לטופמודל אין מה לחשוש, "הציעו, אבל אף פעם לא רציתי לקחת את זה למקום הזה", היא מסבירה, "אני מרגישה שדף האינסטגרם הוא באמת שלי, הוא מאוד פרטי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אסתי גינזבורג. עידו איז'ק, יחצנים,
לא מפחדת ממס הכנסה/עידו איז'ק, יחצנים

ואם כבר מס הכנסה, אז אי אפשר בלי לדבר על הנמסיס שלה, בר רפאלי, שרק לאחרונה שמה עלה לכותרות בעקבות פרשת העלמת המיסים, וכעת בעקבות ההריון, "אני ממש שמחה בשבילה, כאילו מבחינתי רק שתהנה מההיריון", היא מפרגנת, " בינתיים שתקבל אותו ותהנה ממה שהגוף המדהים שלנו יכול ליצור".

אסתי גינזבורג. עידו איז'ק, יחצנים,
מה עם אבא?/עידו איז'ק, יחצנים

אגב ילדים, בנה הבכור, רפאל יהונתן, יחגוג בקרוב יום הולדת שנה, אבל נראה שלצד השמחה יש גם מעט עצב, בעקבות הנתק מאביה, אריה גינזבורג, שלא ראה את הנכד שלו, והכל בעקבות תביעה בין שני הצדדים על הבית הכתום, שזכתה ללא מעט כותרות, "זו המציאות שלו היום", היא מסבירה כשנשאלת אם לא מפריע לה שבנה לא ראה את סבו, "זה לא מעסיק אותי".

וואלה! סלבס עדיין מחפשת את הקבלה על עשר מנות השווארמה בשביל מס הכנסה.

מה דעתכם על הריב של אסתי ואביה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully