וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיליתי את פנינה רוזנבלום בפוסטרים במוסכים"

19.1.2016 / 0:00

כוהנת הסטייל, קארן דונסקי, מספרת בשיחה אישית, איך גילתה את אחת הנשים היותר מפורסמות במדינת ישראל, "היא כיכבה בעירום על פוסטרים במוסכים", מספרת דונסקי. וואלה! סלבס מתערטלת

באדיבות 'אנשים'

למי כמם אין פרטים מהעבר שהוא היה מעדיף למחוק או להכחיד? הרי לרובכם יש איזו תמונה, סרטון או סתם מכתב אהבה שהם היו מעדיפים שאף אחד בעולם לא יזכיר להם. אז זהו שבמקרה של פנינה רוזנבלום - זה כבר מאוחר מדי. למה? כי יש מי שזוכרת לה את הכל.

פנינה רוזנבלום. ניר פקין
מי גילתה אותך?/ניר פקין

קארן דונסקי, שלרובכם, השם שלה לא אומר כלום - נחשבת לאחת מכוהנות הסטייל ומי שאחראית על גילוין של לא מעט דוגמניות מפורסמות. אחת מהן, היא רוזנבלום, שהרבה לפני שהפכה לאשת עסקים ממולחת - היתה דוגמנית ונערת זוהר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיכבה במוסכים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון מיוחד, שיתפרסם היום (ד') בתכנית 'אנשים', מספרת דונסקי איך גילתה את מלכת הבלונד, "אני גיליתי אותה במוסכים, בפתח תקווה", מספרת דונסקי, "היה לה את הציצי הכי יפה שראיתי בחיים ועור הכי יפה שאפשר לדמיין. שחורה, פארה פוסט, בצילומים מדהימים במוסכים".

קארן דונסקי. יח"צ, רפי דלויה
גילתה או לא?/רפי דלויה, יח"צ

דונסקי ממשיכה ומפרטת, "תמונות עירום שלה במוסכים, ואז לקחתי אותה לצילומים וצילמו אותה. היא היתה מקסימה בתור ילדה. מקסימה". למה בתור ילדה? "אני חושבת שאין לי זכות להעביר ביקורת על אנשים ומה שהם עושים בחיים שלהם".

פנינה רוזנבלום מסר בתגובה: "לא התחלתי מהרחוב, התחלתי כמיס אלגנט של הצפון ואחר כך כסגנית מלכת המים. זה היה משהו מאוד מיוחד. באותו זמן, באופן טבעי, נורא בלטתי והציעו לי הצעות דוגמנות, אבל זה לא היה ממש בעירום. זו תקופה שמאוד מקובל לעשות לוחות שנה - היא בטוח לא גילתה אותי. היא היתה דוגמנית על באותה תקופה והייתי מאוד בולטת, תוך שנה הפכתי לדוגמנית הכי מפורסמת בארץ סטייל בר רפאלי היום. זה הכל . לא כל אחד אוהב שנכנסים לו בין הרגליים, הייתי מאוד מבוקשת".


וואלה! סלבס גם היתה מככבת במוסכים. בעירום. לא על פוסטרים.

מה דעתכם על הדברים של קארן? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully