וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים של היידי קלום מבועתים מהעירום של אמא - והם לא לבד

13.12.2020 / 0:04

ארבעת הילדים של הטופ מודל היידי קלום כועסים על אמא כשהיא "חושפת יותר מדי עור באינסטגרם". אבל זאת? לא שמה עליהם קצוץ: "זו מי שאני. תסתדרו". וואלה! סלבס אמא מחליפה

היידי קלום מדגמנת פריטים מליין הלנז'רי האישי שלה Heidi Klum Intimates, אביב 2016/אתר רשמי

אם חשבתם שאין דבר מושלם יותר מלהיות הילדים של היידי קלום, אז דמיינו את אמא שלכם מתפשטת בשביל תמונות לפרופיל האינסטגרם ותחשבו שוב. בעצם, עדיף שלא תדמיינו את זה. דוגמנית העל היידי קלום, סיפרה בריאיון למגזין People שילדיה מעירים לה בכל פעם שהיא חושפת יותר מדי עור באינסטגרם.

הכוכבת בת ה-47 צחקה על זה שהיא לא שמה על הדברים שאומרים שהילדים שלה, לני בן ה- 16, הנרי,15, ג'ון, 14 ולו, 11, כשאלו מעירים שלה שהיא "יותר מדי משוחררת עם הגוף שלה". היא הסבירה: "אני בהחלט פתוחה יותר עם הגוף שלי ואני מוחצנת. אני מגרמניה, אתם יודעים, אני לא תמיד נוטה ללבוש הרבה בגדים, אז לפעמים הם מעירים לי, 'אמא, באמת?' אבל אני עונה להם, "כן, באמת. זו מי שאני. אני זה אני ואתה זה אתה!".

על אף תלונות ילדיה, היידי מציגה לעיתים קרובות את גופה הסנסציוני בתמונות חושפניות באינסטגרם, ואף שיתפה סרטונים מהאמבטיה ובמקלחת עם בעלה, המוזיקאי הצעיר טום קאוליץ. היא חשפה לאחרונה שאין לה בעיה עם עלייתה במשקל בשנת הקורונה האחרונה וקראה לנשים שלא להחמיר עם עצמן ולהשוות את עצמן לנשים אחרות ברשתות החברתיות.

"אם הרשתות החברתיות עושות לכן רע, תתרחקו מהן קצת. אל תשוו את עצמכן לאחרות. אני חושבת שמערכת יחסים בריאה עם אוכל עשויה לעזור לבניית הערך עצמי שלכן", הבהירה, "למשל, כשאני אוכלת דברים לא טובים, אני מרגישה איטית וכבדה יותר ולא רוצה לעשות כלום. כשאני אוכלת ארוחה מזינה, אני מרגישה טעונה, מלאת אנרגיה והרבה יותר טוב עם עצמי".

היידי קלום מצחצחת שיניים בעירום. Giphy
גם את זה היא שיתפה בסטורי/Giphy

קלום לא האמא המפורסמת היחידה שהעירום שלה מביך את ילדיה. ליזי קאנדי בת ה-52 סיפרה בעבר שהיא אוהבת להתפשט, על אף שהבנים שלה לא מתלהבים מכך. "אני יודעת שלפעמים הבנים שלי שמים את הידיים על הראש שלהם כשהם רואים את התמונות שאני מעלה" אמרה ל"סאן" הבריטי, "הם אומרים לי לפעמים 'אני לא אצלם תמונות כאלה שלך בשביל האינסטגרם שלך!', אבל הם גם לא אומרים לי להפסיק. הם רק לא מוכנים לקחת בזה חלק. הם מכירים אותי ואת חוש ההומור שלי. הם רגילים לזה".

הזמרת לואיז רדנאפ בת ה-46 גם אוהבת להשוויץ בגופה החטוב באינסטגרם, על אף הביקורת מילדיה והשחקנית דניז ולץ' בת ה-62 רק לאחרונה פרסמה תמונה שלה בביקיני פרחוני לוהט, למורת רוחם של ילדיה מת'יו ולואיס. גם מנחת הטלוויזיה אמנדה הולדן בת ה-49 שיתפה את העוקבים שלה בתמונות שלה משתזפת בביקיני בחצר ביתה במהלך הסגר.


בפעם האחרונה שוואלה! סלבס ניסתה להלביש את אמא שלה בת ה-75 בחוטיני היא חטפה סטירה.

לואיז רדנאפ

דניז ולץ'

אמנדה הולדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully