וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי, טופמודל, מנחה והכוכבת הישראלית המוכרת ביותר בעולם, מתחתנת עם עדי עזרא: כל הפרטים, התמונות, העדכונים, הפפראצי, התגובות, הדיווחים, המוזמנים, האורחים והרגעים המרגשים בהחלט מאירועי החתונה המצופה של השנה - בר רפאלי ואיש העסקים עדי עזרא אומרים "איי דו". וואלה! סלבס עוקבת אחרי שלל השמחות המסעירות בחייה של הדוגמנית הישראלית ואיש העסקים - שהתארסה בחודש מרץ 2015 לבן הזוג שלה בשנה האחרונה, איש העסקים שהוא יו"ר קבוצת "נטו", עד לחותנה ב-24 בספטמבר. מדינת ישראל כולה עקבה אחרי הקשר של הדוגמנית, שניהלה מערכות יחסים עם השחקן דיוויד שרבט והיהלומן מתי רחמינוב. אך הקשר המדובר ביותר שלה, היה זה שנמשך כחמש שנים עם ליאונרדו דיקפריו והגיע לשיא במהלך ביקורו של ההוליוודי בבית משפחת רפאלי בארץ. עזרא מצדו, בילה בעבר עם יפות ונוצצות מקומיות, בהן הדוגמנית לירן כוהנר, נטלי דדון, מרינה קבישר ומורן אייזנשטיין. קבלו את סיקור האירועים המרגשים, ממסיבת אירוסים, דרך שלל מסיבות הרווקות של רפאלי ועד לאירוע המרכזי של הטופמודל - טקס הנישואים נוצץ הצפוי. החתונה של בר רפאלי עם עדי עזרא, החתונה של השנה בביצת הבידור הישראלית.

בר רפאלי, טופמודל, מנחה והכוכבת הישראלית המוכרת ביותר בעולם, מתחתנת עם עדי עזרא: כל הפרטים, התמונות, העדכונים, הפפראצי, התגובות, הדיווחים, המוזמנים, האורחים והרגעים המרגשים בהחלט מאירועי החתונה המצופה של השנה - בר רפאלי ואיש העסקים עדי עזרא אומרים "איי דו".
וואלה! סלבס עוקבת אחרי שלל השמחות המסעירות בחייה של הדוגמנית הישראלית ואיש העסקים - שהתארסה בחודש מרץ 2015 לבן הזוג שלה בשנה האחרונה, איש העסקים שהוא יו"ר קבוצת "נטו", עד לחותנה ב-24 בספטמבר.
מדינת ישראל כולה עקבה אחרי הקשר של הדוגמנית, שניהלה מערכות יחסים עם השחקן דיוויד שרבט והיהלומן מתי רחמינוב. אך הקשר המדובר ביותר שלה, היה זה שנמשך כחמש שנים עם ליאונרדו דיקפריו והגיע לשיא במהלך ביקורו של ההוליוודי בבית משפחת רפאלי בארץ. עזרא מצדו, בילה בעבר עם יפות ונוצצות מקומיות, בהן הדוגמנית לירן כוהנר, נטלי דדון, מרינה קבישר ומורן אייזנשטיין.
קבלו את סיקור האירועים המרגשים, ממסיבת אירוסים, דרך שלל מסיבות הרווקות של רפאלי ועד לאירוע המרכזי של הטופמודל - טקס הנישואים נוצץ הצפוי. החתונה של בר רפאלי עם עדי עזרא, החתונה של השנה בביצת הבידור הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully