וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה בלעדית למתחם האירוע של בר רפאלי

צילום: יקי צימרמן

25.9.2015 / 13:34

מספר שעות לאחר האירוע הכי גדול בתעשיית הבידור - וואלה! סלבס מביאה לכם צילום בלעדי מהאוויר של אולם האירועים והאורחים בבריכה במלון בו התחתנה הברבור. וואלה! סלבס הכל זה מלמעלה

מערכת וואלה!

התאוששתם כבר מחתונת העשור? מחיתם דמעה מרוב התרגשות? יופי, כי עכשיו יש גם תצלומים מהשמיים של היום שאחרי. כן, בזמן שחלק מהאורחים עזבו כבר באותו הערב - החברים הקרובים לליבם של בר רפאלי ועדי עזרא דווקא נשארו ללון במלון. ברור שעל חשבון הברון.

אז רגע לפני שהם אורזים את השמלות היקרות והחליפות המהודרות ומנקים מעליהם את שאריות הנצנצים מליל אמש - עוד הסתובבו בשטח בית המלון מספר חברים של הזוג הנשוי, עד כמובן, ששמעו את רעשי המסוק.

לא נמאס לכם מברבור?
בר-יידזילה: כל הדיווחים החמים על חתונת השנה
הרשימה: הגברים החשובים בחייה של בר רפאלי

בר רפאלי מסוק. צילום: יקי צימרמן, מערכת וואלה!
מה רואים?/מערכת וואלה!, צילום: יקי צימרמן

כן, אז אחרי שוואלה! סלבס הביאה לכם עדכונים שוטפים על המתרחש בחתונה, היום (ו'), היא החליטה להעלות, במיוחד עבורכם, מסוק לאוויר, על מנת להבין מה קרה שם אתמול בערב, או במילים אחרות: לקבל תמונות אחרונה של אולם האירועים שהוקם במלון במיוחד עבור רפאלי, בו היא ובחיר ליבה נשבעו אמונים האחד לשנייה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חתונה בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
המתחם בליל האירוע/צילום מסך, אינסטגרם

על פי התכנון, היום, אמורה להתקיים במלון מסיבת בריכה ובמים אף הניחו מתנפחים בצורת ברבורים, אך כפי שזה נראה, נכון לכתיבת שורות אלו - האורחים לא ממש מסוגלים להתמודד עם עוד מסיבה ומעדיפים להעביר את השעות האחרונות ברוגע עד שיעזבו את שטח המלון.

כזכור, אחרי שנתיים של זוגיות, בהן ידעו גם פרידה אחת מפורסמת - הגיעו אתמול רפאלי את עזרא לאולם האירועים בהר הכרמל, שם, אל מול כ-400 חברים קרובים ובני משפחה נישאו השניים בטקס נוצץ במיוחד.

וואלה! סלבס עפה בעיקר על עצמה.

מה דעתכם על החתונה? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully