וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הגברים של בר רפאלי

24.9.2015 / 18:30

החל מהגבר שהביא אותה לעולם, דרך המציל שפתח לה את הדלת לעולם הזוהר והגבר ששחרר אותה מצה"ל ועד לבחור ההורס שהביא לה תהילת עולם - קבלו את מצעד הגברים החשובים בחייה של הרפאלי. וואלה! סלבס ברבור שחור

בימוי: דובי קליין

לרגל החג הלאומי, החתונה של בר רפאלי כאילו, וואלה! סלבס הכינה לכם רשימה מיוחדת של חמשת הגברים שהכי עשו את זה לבר רפאלי. פחות או יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את הרשימה פותח הגבר שהביא לכם את בר רפאלי, זה שבלעדיו, סביר להניח היינו ממשיכים להתרפק על דוגמניות עבר כמו שירלי בוגנים ושירז טל. כן, לגבר הזה קוראים רפי רפאלי. אז תנו לו בכפיים.



את המקום הרביעי תופס הגבר שברבור כנראה היתה מעדיפה לשכוח ולמחוק מההיסטוריה שלה – אריק ויינשטין, הבעל הראשון של רפאלי. טוב נו, כאילו בעל. רובכם אולי לא זוכרים אבל בר התחתנה איתו רק בשביל שתוכל להשתחרר מהצבא. היא רק לא ידעה שזה יעלה לה ביוקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בר רפאלי עם אבא שלה רפאל (רפי) רפאלי, אחרי האירוע של "ליברפול", אוגוסט 2010. GettyImages
לחייך!/GettyImages

במקום השלישי נמצא המציל הכי חתיך בעולם, דיוויד שרבט, שהרבה לפני ליאו, עשה נעים לגברת רפאלי ופתח לה את הדלת למדורי הרכילות העולמיים. לצער העולם כולו, הזוג היפה הזה לא החזיק מעמד. חבל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הם היו צעירים ותמימים. בר ודיוויד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השני מגיע, למרבה הפלא, הגבר שהצליח איפה שגדולים וטובים ממנו נכשלו. כן, עדי עזרא הוא ללא ספק מושא הקנאה של לא מעט גברים בארץ ובעולם. הוא זה שהולך לישון עם בר מחובק בלילה, והוא זה שיזכה להביא איתה ילדים לעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגבר של חייה. בר ועדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובמקום הראשון, עם כל הכבוד לעדי עזרא, יש מי שתרם לא מעט למותג בר רפאלי. נכון, קוראים לו ליאונרדו דיקפריו. הוא זה שבזכותו, אנחנו מסתובבים גאים בעולם ומספרים שבר רפאלי היא בעצם ישראלית. אז גם אם לא היתה חתונה בסוף, ליאו הוא ללא ספק ה-גבר בה' הידיעה של הברבור.

ליאונרדו דיקפריו עם בר רפאלי במשחק הלייקרס, לוס אנג'לס, אפריל 2010. Noel Vasquez, GettyImages
הגבר שעשה אותה. בר וליאו/GettyImages, Noel Vasquez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully