וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא זוארץ מגלה כיצד התחיל עם יעל בר זוהר: "כולם רצו אותה"

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 15:39

אחרי יותר משני עשורים של זוגיות מלבבת, השחקן חשף איך התחיל הקשר הרומנטי שלו ושל אשתו, אותה הכיר בחזרות למחזמר "מרי לו". "אמרתי לה שאנחנו לא באמת צריכים להתנשק, רציתי שיהיה לה אמון בי". צפו

גיא זוארץ מספר איך החל הקשר הרומנטי שלו עם יעל בר זוהר/אדיבות HOT וקודה תקשורת

גיא זוארץ ויעל בר זוהר הם אחד הזוגות החזקים ביותר בביצה, כזה שנמצא ביחד כבר יותר מ-20 שנה, לאחר שהכירו במחזמר "מרי לו" שבו שיחקו.

בהצצה לפרק החדש של "מחוברים - החיים במלחמה" שישודר היום (שלישי) ב-HOT3, זוארץ מספר למצלמה כיצד בדיוק השניים הפכו את סיפור ההיכרות שלהם מעוד סיפור של זוג שחקנים לסיפור רומנטי שנמשך כבר יותר משני עשורים.

יעל בר זוהר וגיא זוארץ. ניר פקין
"רציתי שיהיה לה אמון בי". זוארץ ובר זוהר/ניר פקין

"היא הייתה אלוהית, האישה הכי יפה, מוצלחת והורסת - איפה לא ראית אותה? איפה היא לא הייתה?", הוא אומר בסרטון, שבו גם סיפר על החזרה הראשונה של המחזמר שבו השניים השתתפו, וכיצד אמיר פרישר-גוטמן ז"ל, שזוארץ היה השחקן המחליף שלו, ובר זוהר היו מתנשקים "כאילו אין מחר - ראיתי את זה והייתי בשוק".

"כולם רצו את יעל בר זוהר, כולם היו מאוהבים בה, אז שסחבק יבוא ויעריץ כמו כולם? הייתי צריך להביא סטייל", הוא אמר, "אמרתי לה שאנחנו לא באמת צריכים להתנשק. אפשר רק להביא את השפתיים קרוב ואז יחשבו שאנחנו ממשיכים להתנשק. רציתי שיהיה לה אמון בי, שהיא תרגיש שאני מכבד אותה כאדם וכשחקנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully