וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל בר זוהר: "באיזה מצב אנחנו מגדלים את הילדים שלנו?"

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 20:43

יעל בר זוהר משתפת על התמודדותה עם העומס הלא פשוט בו היא מצויה בימים אלה, שכולל דאגה לילדים בזמן שבעלה גיא זוארץ נמצא בצילומי "הישרדות", תוך טיפול באביה שמאושפז בבית החולים וכל זה אחרי אובדן אחיינו של בעלה, שנרצח במסיבת הנובה

יעל בר זוהר ואביה. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יעל בר זוהר ואביה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

הקושי של שבעת החודשים האחרונים הורגש היטב על ידי כל אזרח במדינת ישראל. גם משפחת בר זוהר - זוארץ, נאלצו להתמודד עם הבשורה המרה מכל, אחרי שאיבדו יעל בר זוהר וגיא זוארץ את אחיינם עילי ברעם ז"ל, שנרצח על ידי מחבלי חמאס במסיבת הנובה.

בנוסף לקושי שיש באבל, נאלצת בר זוהר להתמודד בימים אלה גם עם דאגה לאביה שמאושפז בבית החולים וגם בטיפול בילדיה בזמן שזוארץ נמצא בצילומי תוכנית הריאליטי "הישרדות", שמצולמת מעבר לים.

אם כל זה לא מספיק, היום גם אנשי המרכז נאלצו להתמודד עם הקושי היומיומי של תושבי העוטף וגבול הצפון - התראות צבע אדום, בזמן שהייתה בשיחה עם רופא בבית החולים. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, שיתפה בר זוהר על הקושי שהיה בהתמודדות עם כל הרבדים של הפחד, הדאגה והכאב: "להיות בבית חולים עם אבא שלי - להילחם על חייו ולגלות שבזמן שדיברתי עם הרופא - נורו טילים והילדים שלי רצו בבהלה לממ"ד בבית".

הסטורי של יעל בר זוהר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של יעל בר זוהר/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של יעל בר זוהר. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של יעל בר זוהר/צילום מסך, אינסטגרם

"אפילו לא התקשרתי לדעת שהם בסדר... כבר לא יודעת אם לצחוק או לבכות - ממה לדאוג קודם? באיזו מציאות אנחנו מגדלים את הילדים שלנו? מה יהיה עם האזעקות והטילים האלה לעזאזל? עם כמה דברים בו זמנית אפשר להתמודד? איך עוד לא הצלחנו לעשות לזה סוף?", שאלה בתסכול.

מזל שיש חברים קרובים, שדואגים לה גם לרגעי נחת קטנים: "גיא לא בארץ חודשיים, אני נמצאת רוב היום עם אבא בבית חולים", אמרה בר זוהר והוסיפה פרגון מתוק: "בדיוק ברגעים האלה יש חברים שהם משפחה שבאים להציל את המצב. מושיק אני אוהבת אותך", הודתה לחברה הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully