וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא זוארץ סופד לאחיינו: "לא נצליח לקבל את העובדה שאתה איננו"

עודכן לאחרונה: 13.5.2024 / 15:52

מנחה הטלוויזיה נמצא בימים אלה הרחק מהארץ, אך התחושות הקשות הציפו אותו בגעגוע עמוק, ביום הזיכרון הראשון שהפך אותו לחלק ממשפחת השכול לאחר שאחיינו עילי ברעם ז"ל נרצח במסיבה ברעים ב-7 באוקטובר

גיא זוארץ ואחיינו עילי ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך
גיא זוארץ ואחיינו עילי ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם

גיא זוארץ, הנמצא בצילומי הריאליטי "הישרדות" בפיליפינים, העלה פוסט כואב, בו הוא כותב לאחיינו עילי ברעם ז"ל, בן אחותו, שנרצח במסיבת הנובה ברעים באותו תאריך ארור.

"מכתב לעילי: משהו כבד יושב לי על הלב כבר כמה ימים, גם בלי להסתכל בלוח השנה, גם רחוק מהבית מרגישים שיום הזכרון מגיע. הוא מתגנב אליך לאט, מטפס לראש, תופס לך מחשבה אחת בלי שתרגיש, ואז עוד אחת, עד שהיום מגיע וכולך בזה, כולי בך עילוש".

"אתה שכל כך חסר לנו, אתה שלא יעזור כלום לא נצליח לעכל ולקבל את העובדה שאתה איננו. שבעה חודשים וגם היום זה לא נתפס, גם היום אני רואה אותך, שומע אותך, מדבר איתך ואתה שם עונה כמו שרק אתה יודע, בהומור, ברגש, עמוק מהלב החכם שלך".

"אתה חסר לי עילי, החיוך שלך שקורע לבבות, הריח שלך, הנוכחות והאישיות שלך, שהיה בה תמיד משהו מהנצח, משהו מהאינסוף. מה אני אגיד לך נשמה שלי, לא טוב פה מאז שהלכת, העסק מסתבך המדינה מדשדשת לא החלטית, העגלה נוסעת אין עצור… כל אלה שאחראים למותך עדיין יושבים במקומם, נוסעים במכוניות השרד שלהם וחוגגים תכף עצמאות בלשכה".

גיא זוארץ ועילי ברעם ז"ל. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גיא זוארץ ועילי ברעם ז"ל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

"אבל אמא שלך ממש גיבורה עם איך שהיא מתמודדת עם זה שאתה לא פה. היא נלחמת לחיות, להמשיך להיות היא. אבא שלך במסעות להנציח את השם שלך. אחותך הגדולה סערוני, מחזיקה את כולנו חזק, מחזיקה את עצמה חזקה".

"אחיך הקטן אביתר טס איתי לעבוד בהפקה של הישרדות, כולם פה שרופים עליו, אני שמח שהוא לידי, גם כשהוא יורד עליי כל בוקר על מה שאני לובש. אני שם עליו עין, אל תדאג. אתמול בערב הלכנו לאכול לבד, לדבר עליך. חשבתי שלא נצליח לבטא את עצמנו אבל דיברנו וכאבנו והרמנו כוסית לחייך שמש יפה שלנו שתמיד תזרח בנשמה שלנו".

"כמה שאנחנו מתגעגעים אליך, כמה החיים בלעדיך לא מסתדרים לנו ולפעמים גם לא שווים. אבל אל תדאג חיים שלי, אנחנו ממשיכים, אנחנו קמים בשבילך, אבל לא פוחדים גם להתרסק מלכתך, לא פוחדים מגעגוע שדוקר את הלב פעם אחר פעם. אוהב אותך לעד אחיין שלי. קפוץ לבקר באיזה חלום, תהיה נחמד", חתם זוארץ בכאב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הסטורי של יעל בר זוהר לזכרו של אחיינה, עילי ברעם ז"ל/אינסטגרם

גם יעל בר זוהר, דודתו של ברעם ז"ל, שיתפה בתחושות: "נאחזת בטכניקת נשימות שעילי העביר, יש תחושה שהאוויר נגמר", כתבה וצילמה גם את המדבקה עם פניו של עילי והמשפט: "לא לשכוח לנשום".

בר זוהר חשפה גם התכתבות עם אחיינה המנוח, שכתב לה ברכת יום הולדת לפני שנרצח: "חיים שלי, אני אוהב אותך הכי בעולם. את מבחינתי מתנה מאלוהים, קוראת אותי כמו ספר פתוח ותמיד רוצה בטובתי. מאחל לך את כל הטוב שאפשר לאחל. יחידה ומיוחדת, השראה! מזל טוב דודה שלי, טובה שלי", חתם עם לבבות אדומים.

"מתגעגעת לשיחות שלנו", כתבה הכוכבת על השיחה, "כמה אהבה יש לך ולי. ידעת לתת אהבה לכולם, בגלל זה כולם כל כך כואבים. האור שלך חסר לנו, הלב שלך, אין עוד כזה".

עוד לפני כן העלתה בר זוהר גם פוסט קורע לב: "עילי שלי. מלאך שלנו. כמה מתגעגעים אליך. הלב כואב ושורף, ואנחנו עדיין לא מאמינים שאתה לא חוזר. מתפללת בכל מאודי שיש מקום כזה שנקרא "גן עדן" כמו שאמרת".

יעל בר זוהר ואחיינה המנוח עילי ברעם ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך
יעל בר זוהר ואחיינה המנוח עילי ברעם ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של יעל בר זוהר לזכרו של אחיינה, עילי ברעם ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של יעל בר זוהר לזכרו של אחיינה, עילי ברעם ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם

"אם יש אז הוא בטוח שמור למלאכים כמוך. ולמלאכים רבים שנקטפו מוקדם מידי. מידי. אולי אתה ידעת משהו לפנינו שאנחנו לא יודעים? עילי, אם יש גן עדן... בבקשה תשלח לנו סימנים. לפעמים אני רואה פרפר ומרגישה שזה אתה... בבקשה בוא יותר. אתה חי בתוכנו לנצח. אוהבת אותך כל כך", כתבה.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא זוארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully