וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא זוארץ נפרד מאחיינו שנרצח: "כמה כואב, העולם הפסיד אותך"

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 14:05

השחקן והמנחה גיא זוארץ שיתף כי אחד מהנרצחים מהטבח הנורא שהתרחש במסיבה שהתקיימה ברעים הוא אחיינו עילי: "כמה פחדתי מהרגע הזה שתגיע בשורת האיוב הזאת, אי אפשר להבין את החור השחור הזה שנפלנו אליו".

בווידאו: תיעוד של החורבן שנותר אחרי הטבח במסיבת הטבע ברעים/צילום: יותם רונן

72 שעות חלפו מאז שהחלה הלחימה הקשה בדרום, וממדי ההרס והחורבן ממשיכים להתגלות וביחד איתם שמות הנרצחים והחללים. המנחה והשחקן גיא זוארץ שיתף בעמוד האינסטגרם שלו כי אחיינו עילי הוא בין הנרצחים מהטבח הנורא שהתרחש במסיבה ברעים.

זוארץ העלה פוסט שובר לב עם תמונה שלו ושל אחיינו ז"ל וכתב: "עילי שלי נשמה שלי נסיך שלנו כמה פחדתי מהרגע הזה שתגיע בשורת האיוב הזאת. ראיתי את התמונה שמרמזת שזה אולי אתה שוכב שם שרוע על הכביש אבל משהו בי נלחם, התנגד, התקומם. לא רציתי להאמין שזה אתה, הספק והתקווה פרפרו לי בנשמה, אולי זו טעות הן צעקו אולי זה מישהו אחר עם קעקוע בדיוק כמו שלך על הרגל עם נייקי לבנות עם פס סגול בדיוק כמו אלה שהגעת אתן חגיגי וקופצני לארוחה שעשינו בערב סוכות".

השחקן סיפר על הדרך הנוראית בה המשפחה גילתה על האסון: "פתאום התמונה שלך הופיעה בחדשות של 21:00 עם הכותרת "יהי זכרו ברוך" וזה קרה עוד לפני בכלל שהודיעו למשפחה. שוק. ואתה שם בתמונה עם החיוך הנערי שובה הלב שלך עם המבט של "'אללה באתי לשעות פה באלאגן' ".

"כואב כואב כמה כואב כמו איבר שנכרת מהגוף אי אפשר להבין את החור השחור הזה שנפלנו אליו. עילי שלי כמה אני אוהב אותך ילד יפה ילד מוכשר מאיר שמח רגיש רק בן 27 אלוהים…קסם מהלך מלא הומור ואהבה. גבר שבגברים הפכת להיות. אי אפשר שלא לאהוב אותך".

"זכית לתואר "הכי שמח במשפחה שלנו". כמה חום הענקת לילדים שלנו כמה חיבוקים צחוקים ושובבות למדת אותם והם העריצו את הדוד הזה שלהם, הם שאלו אותי אתמול איך נמשיך להיות משפחה בלי עילי? עילי ,ערמות של חכמה של חסד של חן וטוב לב היה לך לתת לעולם והעולם - הפסיד אותך אנחנו הפסדנו אותך. עילי שלי המוח עוד לא מעכל שאתה כבר לא פה… אני אוהב אותך, לנצח".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה.
הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully