וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש רגעי חושך על פני תהום": גיא זוארץ מציין שנה לרצח אחיינו

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 13:10

השחקן והמנחה נזכר בעילי ברעם ז"ל, אחיינו שנרצח במסיבת ה"נובה", בפוסט שפרסם - ושלא השאיר אף עין יבשה. הוא כתב: "שום דבר לא ישוב להיות כמו שהיה ושום דבר לא הכין אותנו לרגע הזה. הזמן הוא תזכורת אילמת"

גיא זוארץ ואחיינו, עילי ברעם ז"ל. צילום מסך מתוך אינסטגרם - guyzu_aretz, צילום מסך
גיא זוארץ ואחיינו, עילי ברעם ז"ל/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - guyzu_aretz

שנה בדיוק חלפה מאז פרצה מלחמת "חרבות ברזל", שהכתה את מדינת ישראל כולה בתדהמה עצומה ובאבל ענק, כזה שאי אפשר לתאר במילים גם לאחר שנה שלמה.

מי שכן ניסה להסביר את תחושותיו לאותו יום נורא הוא השחקן ומגיש הטלוויזיה גיא זוארץ, שאיבד בשבת השחורה את אחיינו, עילי ברעם ז"ל, שנרצח במסיבת ה"נובה" על ידי מחבלי חמאס. בפוסט שפרסם היום (שני) בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 309 אלף עוקבים, הוא כתב כמה מילים על האובדן, ולא השאיר אף עין יבשה.

גיא זוארץ ועילי ברעם ז"ל. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אמרתי לו מספיק שאני אוהב אותו?". ברעם ז"ל וזוארץ (ארכיון)/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

"שנה. שנה מאז הזריחה בשבעה באוקטובר. עילי הגיע לשם חצי שעה לפני כדי להספיק לרגע השיא הזה. זה היא אמור להיות הרגע היפה ביותר, אבל השמש לא הביאה איתה יופי. הזריחה הזו עצרה את הזמן מלכת עבורנו", פתח את דבריו.

"שום דבר לא ישוב להיות כמו שהיה ושום דבר לא הכין אותנו לרגע הזה. הזיכרונות כל כך מלאי חיים. אמרתי לו מספיק שאני אוהב אותו? הייתי מספיק טוב עבורו? למה לא חיבקתי אותו חזק מספיק בפעם האחרונה שראיתי אותו? המחשבות האלו לא עוזבות", תהה זוארץ.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
גיא זוארץ ואחיינו עילי ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך
"בטוח רוצה לראות אותנו ממשיכים לחיות מעבר לכאב". ברעם ז"ל וזוארץ (ארכיון)/צילום מסך, אינסטגרם

"כל יום שעובר, כל שעה, כל שנייה, מרגישים את החלל העצום שנפער. חשבנו שהאהבה שלנו לעילי היא הדבר הכי גדול, עד שאיבדנו אותה. הזמן הוא תזכורת אילמת", המשיך בדבריו.

"שנה שאני מנסה ללכת לאורו של המלאך שלי. החלומות השתנו, ההבנה מה חשוב באמת. יש רגעים שהחושך כולו שוב על פני תהום, יש זמנים שאור השמש מצליח לחדור ולהיכנס", סיכם. "מה שעוזר למשפחה שלי היא המחשבה שעילי, האחיין האהוב שלי, בטוח רוצה לראות אותנו מלמעלה ממשיכים לחיות מעבר לכאב, ממשיכים לשיר חזק בארוחות שישי, ממשיכים ליהנות ממתנת החיים שקיבלנו, ממשיכים לבחור בחיים. כי את אור השמש לא יצליחו לכבות לעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully