וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא זוארץ על רצח אחיינו בנובה: "פתאום הגיעה ההודעה שלא מוצאים אותו"

2.1.2024 / 14:10

המנחה ומגיש הטלוויזיה סיפר לוואלה! סלבס על רגעי האימה בהם גילה שאחיינו עילי ז"ל היה בין הקורבנות במסיבת הנובה, ועל החשיפה מול המצלמה של "מחוברים": "לשתף בגיהנום זה מחזק, גם המון כמוני שצופים בזה"

גיא זוארץ בראיון בהקרנת הבכורה של "מחוברים - פרק מלחמה"/מערכת וואלה!

ב-7 באוקטובר גיא זוארץ ובני משפחתו נפשו באיי סיישל, הרחק מהזוועה שהתחוללה באותה שבת שחורה בדרום הארץ. אלא שעד מהרה, בשורות האיוב הגיעו גם ללוקיישן האקזוטי וזוארץ התבשר שאחיינו עילי ז"ל היה במסיבת הנובה.

"היינו בסיישל, במקום הכי יפה בעולם. על החוף, טורקיז, אקזוטי, קוקוסים, עניינים, מוזיקה. פתאום הגיעה ההודעה הזו שלא מוצאים אותו. מפה התחיל בעצם כדור שלג של נעדר, כל הנוף הזה הפך להיות לא רלוונטי וחסר טעם. הסתגרנו בחדר, היינו 12 שעות בחדר, שולחים את הילדים החוצה כדי שהם לא יקלטו מה קורה. הדבר הראשון שרצינו זה לחזור הביתה. עלינו על המטוס כשידענו שעילי נעדר וכשנחתנו הוא כבר היה נרצח".

גיא זוארץ יעל בר זוהר. רפי דלויה, HOT,
פאוור קאפל. זוארץ ויעל בר זוהר/רפי דלויה, HOT

זוארץ הגיע הבוקר (ג') לגלריה דובנוב, שם נערכה השקה אינטימית ל"מחוברים - פרק מלחמה". המנחה תיעד את עצמו באותם ימים שחורים ומצא שלמרות הקושי, יש בזה משהו משחרר: "אני לא יכול להגדיר במילים מה שזה עשה לי, למשפחה שלי, לאחותי, לאיאמ שלי, ליעלי. והיד רועדת בהתחלה כשאתה מצלם, אבל בסוף אתה צריך להישאר גם עם איזו כנות לדבר. בסוף אתה מגלה שלצלם את זה את זה ולשתף בגיהנום, זה משהו שמאוד מחזק גם אותך וגם עוד המון שצופים בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully