וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל בר זוהר משתפת תמונה מהרגע המאושר בחייה: "מי היה מאמין"

23.9.2024 / 10:00

לכבוד יום נישואיהם ה-19, השחקנית והמגישה בירכה את גיא זוארץ - והתרפקה על הזיכרונות, שעם המלחמה הפכו לכואבים במיוחד: "געגועים אליך עילי, אימצת אותנו ואנחנו אותך - נשמות תאומות"

גיא זוארץ ויעל בר זוהר. ניר פקין,
גיא זוארץ ויעל בר זוהר/ניר פקין

המלחמה והמציאות החדש ומלאת הכאב בה אנחנו נמצאים כיום הצליחה להביא לסופן של לא מעט מערכות יחסים, אך היו מי שרק התחזקו מהקושי, כמו הזוג המלכותי יעל בר זוהר וגיא זוארץ.

השניים איבדו לא מעט אנשים קרובים וחוו טלטלות לא פשוטות, בלשון המעטה, במהלך השנה האחרונה, אבל גם הצליחו לעבור את כל התקופה הזו יד ביד.

לכבוד יום נישואיהם ה-19, בירכה בר זוהר את אהוב ליבה: "לפני 19 שנה בדיוק... ב-22.09.2015 התחתנו במושב לימן שבצפון. מושב קסום וירוק שבחרנו לערוך בו את טקס החופה האינטימי שלנו. מי היה מאמין בכלל שהיום כל התושבים שלו יהיו מפונים קרוב לשנה", כאבה את כאבם של מפוני הצפון.

"אני מסתכלת על תמונות והלב שלי (השבור גם כך) נסדק שוב... ובעיקר מתמלא געגועים לזיגי, אבא של גיא, האבא השני שלי... וגעגועים גם אליך, עילי, שהיית צמוד אלינו כבר אז כל הערב. אימצת אותנו ואנחנו אותך קרוב - נשמות תאומות. מתגעגעת אליך ונושאת אתכם בליבי קרוב. לנצח", חתמה.

הסטורי של יעל בר זוהר ליום הנישואים עם גיא זוארץ/אינסטגרם

כזכור, אחיינו של זוארץ, עילי ברעם ז"ל, נרצח ב-7 באוקטובר במסיבת ה"נובה". בימים שלפני יום הזיכרון האחרון, שיתף גיא בכאבו: "אתה חסר לי עילי, החיוך שלך שקורע לבבות, הריח שלך, הנוכחות והאישיות שלך שהיה בה תמיד משהו מהנצח, משהו מהאינסוף".

"מה אני אגיד לך, נשמה שלי, לא טוב פה מאז שהלכת. העסק מסתבך, המדינה מדשדשת ולא החלטית, העגלה נוסעת אין עצור… כל אלה שאחראים למותך עדיין יושבים במקומם, נוסעים במכוניות השרד שלהם וחוגגים תכף עצמאות בלשכה", ביקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully