וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מאבק ממושך: יעל בר זוהר נפרדת מאביה

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 18:45

המגישה האהובה נפרדה מאביה מנחם בר זוהר ז"ל, אחרי שטיפלה בו בזמן שנלחם במחלה והיה מאושפז בבית חולים

יעל בר זוהר ואביה. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יעל ומנחם בר זוהר בבית החולים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

משפחת זוארץ - בר זוהר עוברת תקופה לא פשוטה בחודשים האחרונים. הכל התחיל כשאחיינו של גיא זוארץ, עילי ברעם ז"ל נרצח במסיבת הנובה בשבעה באוקטובר, מאז מצבו הבריאותי של מנחם בר זוהר ז"ל, אביה של יעל בר זוהר, הדרדר עד שלצערנו הרב הוא הלך לעולמו.

בסטורי שהעלתה המגישה האהובה לחשבון האינסטגרם שלה, היא נפרדה מאביה: "אבא שלי, אני לא מאמינה שכותבת את המילים האלה. אבל אבא שלי הגיבור כבר לא פה", שיתפה והמשיכה: "אני עוד לא מוצאת את המילים, רק כבר מתגעגעת אליך נורא, אבא שלי המתוק", חתמה בכאב.

כזכור, בימים אלה נמצא זוארץ בפיליפינים לצורך צילומי העונה החדשה של "הישרדות", לאחרונה שיתפה בר זוהר על העומס שהיא חווה: "להיות בבית חולים עם אבא שלי - להילחם על חייו ולגלות שבזמן שדיברתי עם הרופא - נורו טילים והילדים שלי רצו בבהלה לממ"ד בבית".

"כבר לא יודעת אם לצחוק או לבכות - ממה לדאוג קודם? באיזו מציאות אנחנו מגדלים את הילדים שלנו? מה יהיה עם האזעקות והטילים האלה לעזאזל? עם כמה דברים בו זמנית אפשר להתמודד?".

יעל בר זוהר נפרדת מאביה מנחם בר זוהר ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך
יעל בר זוהר נפרדת מאביה מנחם בר זוהר ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם

בנוסף, את יום הזיכרון לשואה ולגבורה העבירה השנה יחד עם אביה המנוח, שהוריו שרדו את מנחה ההשמדה באושוויץ: "הרגשתי שאני חייבת לבוא להיות עם אבא שלי בזמן הצפירה. האמת.. נראה לי שזה יותר בשבילי מאשר בשבילו."כואב לי. כואב לי על העם שלנו. העם היהודי. כמה סבל... כמה כאב אפשר כבר להכיל? בהתחלה עמדתי ואז חיבקתי אותו. חיבוק של 2 דקות. שתי דקות שהן עולם. נצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully