וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל בר זוהר: "הרגשתי שאני חייבת להיות עם אבא בצפירה, בשבילי"

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 14:23

יעל בר זוהר, שאיבדה את אחיינה עילי ברעם ז"ל במסיבת הנובה, שיתפה בסיבה שבגללה החליטה להעביר את הצפירה עם אביה, שהוריו שרדו את אושוויץ

יעל בר זוהר ואביה. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יעל בר זוהר ואביה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

יום הזיכרון לשואה ולגבורה השנה מביא איתו המון רגשות קשים אצל אנשים רבים שגם ככה עדיין מרגישים את האבל הכבד בעקבות השבעה באוקטובר וכל האירועים שהגיעו אחרי השבת השחורה. החיבור וההזדהות עם שורדי השואה וילדי הדור השני הגיעו לעומקים חדשים שלא הכרנו לפני כן.

את הצפירה חלקים העבירו בטקסים, בעבודה או בשלל מקומות נוספים, אך יעל בר זוהר בחרה להגיע לאביה: "יום הזיכרון לשואה ולגבורה 2024... הרגשתי שאני חייבת לבוא להיות עם אבא שלי בזמן הצפירה. האמת.. נראה לי שזה יותר בשבילי מאשר בשבילו", הודתה.

"כואב לי. כואב לי על העם שלנו. העם היהודי. כמה סבל... כמה כאב אפשר כבר להכיל? בהתחלה עמדתי ואז חיבקתי אותו. חיבוק של 2 דקות. שתי דקות שהן עולם. נצח. סבתא רחל וסבא חיים שלי (ההורים של אבא) ניצולי אוושויץ. הצליחו לשרוד ולעלות לישראל ולהקים משפחה ולהמשיך ולקיים את העם היהודי. סבא שלי יוסף פוגל ז"ל גם שרד את עבודות הכפייה בשבי בסיביר ונלחם נגד הנאצים בצבא אנדרס הבריטי וכל שאר משפחתו הורים ואחים נרצחו בשואה".

יעל בר זוהר ועילי ברעם ז"ל. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יעל בר זוהר ועילי ברעם ז"ל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

"אמא שלו אמרה לו רוץ... ואל תחזור, ומאז לא ראה אותה. עילי ברעם שלנו ז"ל נרצח בשל היותו יהודי. הוא כבר לא יחזור. אבל אנחנו חייבים לדאוג שהחטופים והחטופות בשבי חמאס הנאצים יחזרו. בע"ה ישתקמו - יחזרו לחיות ואף להביא עוד דור לעולם ורק אז נוכל לחזור", חתמה.

כזכור, בחודש אוקטובר האחרון שיתפו יעל ובעלה גיא זוארץ על הירצחו של אחיינם עילי ז"ל: "כואב כואב כמה כואב כמו איבר שנכרת מהגוף אי אפשר להבין את החור השחור הזה שנפלנו אליו. עילי שלי כמה אני אוהב אותך ילד יפה ילד מוכשר מאיר שמח רגיש רק בן 27 אלוהים…קסם מהלך מלא הומור ואהבה. גבר שבגברים הפכת להיות. אי אפשר שלא לאהוב אותך", הספיד גיא בזמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully