וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם בשיחה גורלית עם אמה לאחר מותה של מפל ז"ל | צפו

13.10.2024 / 13:57

אשת התקשורת נראית בהצצה לפרק הבא של "מחוברים" כשהיא מספרת לאמה שהיא שוקלת לקרוא לבתה השנייה מפל: "זה להחליף את המוות בחיים". אמה, יונת: "אני לא יודעת מה אני חושבת על זה, זאת לא היא"

מעיין אדם ואמה, יונה/באדיבות HOT וקודה תקשורת

קצת יותר משנה חלפה מאז מעיין אדם ומשפחתה הצטרפו אל מועדון המשפחות השכולות, לאחר שאחותה הקטנה, מפל ז"ל, נרצחה במסיבת ה"נובה" במתקפת הטרור של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר.

באותה שנה, אשת התקשורת דאגה להנציח את אחותה באינספור הזדמנויות - וכעת, מסתבר שהיא שקלה לעשות זאת גם עם הולדת בתה השנייה, שלה היא שקלה לקרוא על שם אחותה שכבר אינה איתנו. בהצצה מתוך הפרק החדש של "מחוברים - החיים במלחמה", שידור היום (ראשון) ב-HOT3, נראית אדם משתפת את אמה על ההתלבטות שלה בנוגע לשם שייבחר לתינוקת, בקטע שצולם, כמובן, טרם הלידה.

"הקדשנו את כל סוף השבוע כדי לחשוב על שם, אנחנו צריכים את אישורך", נשמעת אדם אומרת בקטע לאמה, כשבתה הבכורה, תבור, ביניהן. אמה שאלה מהו השם, ועל כך השיבה מעיין: "אנחנו רוצים לקרוא לה מפל".

מעיין אדם ואחותה מפל אדם ז"ל. צילום מסך מתוך האינסטגרם של מפל אדם, עיבוד תמונה
מעיין אדם ואחותה מפל אדם ז"ל/עיבוד תמונה, צילום מסך מתוך האינסטגרם של מפל אדם

אמה, יונה, נראתה המומה לחלוטין מההצעה, שאלה "ממש ככה?", ואז החלה לבכות. מעיין מתקרבת אליה ואומרת, "סליחה אימוש, אולי זה היה רעיון רע? חשבתי איזה כיף יהיה להגיד את השם הזה, יובל (הכוונה לבן זוגה, איש העסקים יובל צלנר, ע"א) הציע". על כך, יונה השיבה: "אני לא יודעת מה אני חושבת על זה".

בהמשך השיחה של השתיים, מעיין ניסתה להציג בפני אמה את הצד האופטימי בבחירת השם על שם אחותה. "תחשבי שתהיה פה תינוקת שנקרא לה פלי, במקום שזה יהיה המילה הכי כואבת להגיד". יונה: "אני באמת לא יודעת". מעיין: "זה להחליף את המוות בחיים. לאט-לאט, במקום שזה יכאב, זה יהיה מאוד טבעי להגיד, עם כל שמות החיבה שלה".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
קדם צלנר, הבת של מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
קדם, בתה של מעיין אדם/צילום מסך, אינסטגרם

לסיום השיחה, יונה אמרה פעם נוספת שהיא "לא יודעת מה אני חושבת על זה, זאת לא היא", ועל כך מעיין השיבה לה: "אני התאהבתי בזה".

אגב, למקרה ושכחתם, בתה השנייה של אדם זכתה לשם קדם, על שם המפל הכי גבוה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully