וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום השנה להירצחה: מעיין אדם הנציחה את אחותה - לכל החיים

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 18:37

אשת התקשורת שיתפה לא מעט תכנים הקשורים לאחותה, מפל ז"ל, שנרצחה במסיבת ה"נובה" - ואפילו הציגה את הקעקוע חדש שעשתה על ידה, הנושא את הכינוי שהעניקה לה. "הלב שלי מתפוצץ"

מעיין אדם ואחותה מפל אדם ז"ל. צילום מסך מתוך האינסטגרם של מפל אדם, עיבוד תמונה
מעיין אדם ואחותה מפל אדם ז"ל/עיבוד תמונה, צילום מסך מתוך האינסטגרם של מפל אדם

כבר שנה שלמה שכל פועלה של מעיין אדם הוא להנציח את אחותה הקטנה, מפל ז"ל, שנרצחה ב-7 באוקטובר במסיבת ה"נובה", בין אם זה בטלוויזיה או ברשתות החברתיות. שנה בדיוק לאחר שנרצחה בידי מחבלי חמאס, היא עשתה משהו שילך איתה - ועליה - לעד.

אין כמעט יום שבו אדם בת ה-37 לא מדברת על אחותה או שהיא אינה מתייחסת לחטופים, ש-101 מהם עדיין נמצאים בשבי חמאס ברצועת עזה. היא עצמה גם ביקרה לא פעם יחד עם בני משפחתה במקום שבו נרצחה מפל, וכך עשתה גם היום (שני), יחד עם בני משפחות נוספות של אלו שקיפחו את חייהם במסיבה.

הקעקוע של מעיין אדם עם הכינוי שלה לאחותה, מפל ז"ל/צילום מסך מתוך אינסטגרם - maayanadam
הקעקוע של מעיין אדם עם הכינוי שלה לאחותה, מפל ז"ל. צילום מסך מתוך אינסטגרם - maayanadam, צילום מסך
הקעקוע של מעיין אדם עם הכינוי שלה לאחותה, מפל ז"ל/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - maayanadam

אך נראה כי ההנצחה על גבי הרשתות החברתיות ובטלוויזיה לא הספיקו למעיין, שלאורך היום פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 376 אלף עוקבים, שלל סטוריז שנוגעים ליום הקשה שהיא חווה.

אחד מאותם סטוריז מציג את ידה הימנית של אדם, שעליה קעקעה את המילה "גור" - הכינוי שהעניקה לאחותה הקטנה, מפל. "בשנייה שסיימתי, התחיל השיר של מפל (הכוונה לשיר "מפל" אותו אדם כתבה לזכר אחותה ושאותו מבצעת מירי מסיקה, מב"ה). במקרה לגמרי, או שלא. הלב שלי מתפוצץ!", כתבה על סרטון שפרסמה לאחר שהתקעקעה אצל יוצא "האח הגדול" בעבר ומקעקע מבוקש בהווה, אליאב אוזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully