וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם על חג השבועות ללא אחותה: "התשוקה לחיים לא תשוב"

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 9:21

המשפיענית ואשת העסקים מעיין אדם איבדה את אחותה מפל אדם ז"ל שנרצחה במסיבת הנובה בשבעה באוקטובר. בטקסט חשוף, היא שיתפה בתחושות הקשות שהגיעו עם חג השבועות הראשון בלעדיה

מעיין אדם ואחותה מפל אדם ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך, עיבוד תמונה
מעיין אדם ואחותה מפל אדם ז"ל/עיבוד תמונה, אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מעיין אדם בחג השבועות. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מעיין אדם בחג השבועות/צילום מסך, אינסטגרם

רק לאחרונה הצלחנו בקושי לעבור את יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, ואת יום העצמאות שהרגיש כואב מתמיד. גם אז אשת העסקים והמגישה מעיין אדם שיתפה בקושי שלה אחרי שאיבדה את אחותה הקטנה, מפל אדם ז"ל במסיבת הנובה בשבעה באוקטובר: " הכאב קשה לי מנשוא, אין אמצע, הדחקה מוחלטת או תהום".

אך כולנו לומדים על בשרנו מאז אותה שבת שחורה כמה האבל לא נעלם עם הזמן שעובר. בזמן שהמטעמים החלו להיכנס לתנורים לכבוד הארוחות המשפחתיות, שיתפה אדם בכנות על הכאב הנוכח ברקע חג השבועות: "לפני שנה היינו מאושרים עד גדותינו, משפחה גדולה ויפה עם המון חלומות וציפיות לעתיד", פתחה את הסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

"חיינו בביטחון, אמונה ובתשוקה שלא תשוב. הלבן הצח לא לבן יותר ותמיד יהיה מוכתם בדם. אנחנו לומדים לחיות ככה כי אין לנו חיים אחרים. מאחלת לכל משפחת השכול שלי קרני אור בחושך וטיפה של תקווה בים של רחמים. ושכל החטופים ישובו במהרה לחיבוק משפחתי שהיינו נותנים הכל עבורו. הכל. אמן", חתמה.

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully