וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם משתפת בצער על אחותה מפל: "מתה בזרועותיו של בן זוגה"

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 16:18

המנחה והמגישה מעיין אדם עידכנה בעמוד האינסטגרם שלה כי אחותה הקטנה, מפל אדם, נרצחה על ידי המחבלים שחדרו מרצועת עזה במהלך המסיבה שהתקיימה בדרום: "כמו כל משפחת השכול, טרם נמסרה לנו הודעה רשמית, אנו תלויים בין חיים למוות, בין תקווה וסוף העולם."

מעיין אדם ואחותה מפל אדם. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אדם ואחותה מפל אדם/צילום מסך, אינסטגרם

מתקפת הפתע שבה פתח החמאס ביום שבת גבתה קורבנות רבים, וביניהם גם מבלי המסיבה שהתקיימה ברעים בדרום הארץ. המגישה והשדרנית מעיין אדם עדכנה היום (ב') בעמוד האינסטגרם שלה כי מפל, אחותה הצעירה, היא ככל הנראה בין הנרצחים מהאירוע הכואב.

בסטורי שהעלה אדם כתבה: "בצהרי יום שבת, מול הנוף הפסטורלי הזה, מפל התינוקת שלנו התחבאה מתחת למשאית והעמידה פני מתה. שעות היא החזיקה מעמד ולא זזה עד שמחבלים ביצעו בה וידוא הריגה. זו התמונה האחרונה, זה הטלפון שלה. רואים ומריחים ממנו את הקרב".

מעיין אדם מעדכנת על אחותה הצעירה מפל. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אדם מעדכנת על אחותה הצעירה מפל/צילום מסך, אינסטגרם

"היא ורועי, בן הזוג שלה, עברו לגור יחד השבוע והיא הייתה המאושרת באדם. הוא שכב לצידה, חטף כדורים בגב, ושרד לספר לנו איך היא מתה בזרועותיו. כמו כל משפחת השכול טרם נמסרה לנו הודעה רשמית, אנחנו תלויים בין חיים ומוות, בין תקווה וסוף העולם. שבורים, מפורקים לרסיסים, כאב שלא ידעתי שקיים. מיחלו לי שלא הצלחתי לאסוף את עצמי כדי לדבר או לפעול עד עכשיו, אנחנו חייבים לעצור את הדימום ולנצח. אחר כך נלקק את הפצעים.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה.
הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully