וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם מרגישה שלא מפרגנים לה: "הושפלתי גם בבית הספר"

25.9.2024 / 10:33

המשפיענית ומגישת הטלוויזיה הודתה בקשיים שחוותה ובתחושות שמלוות אותה עוד מימיה כתלמידה: "לא התאמתי לבית ספר"

מעיין אדם מתוודה/מחוברים / HOT

לא פעם אפשר לראות את הילדים הפחות מקובלים שהיו בבתי הספר מצליחים בענק בחיים האמיתיים, כשהם כבר בעלי מוטיבציה גבוהה ויכולות מרשימות. מתברר שגם המשפיענית מעיין אדם לא הייתה הכי פופולרית בשנות הלימודים שלה, ובווידוי חשוף שיתפה על התחושות שמלוות אותה עד היום.

"אני מרגישה שאף אחד לא אומר 'בוא'נה, הבחורה הזאת, יש עליה, היא וואו, היא שווה משהו', והדבר הזה הוביל אותי להיות, במידה מסוימת, מי שהפכתי להיות. גדלתי בנהריה, אני כאילו לא השתלבתי בבית הספר, לא התאמתי לבית הספר", אמרה בהצצה ל"מחוברים - החיים במלחמה", אשר משודרת ב-HOT3.

"אני זוכרת מקרה אחד בכיתה ו' שבאתי עם תיק בלי ספרים, והמחנכת לקחה את התיק, נעמדה מול הכיתה, מרימה את התיק ואומרת עליי 'זאת נראית לכם תלמידה בבית ספר? ככה נראית לכם תלמידה בבית ספר?', וכל הכיתה מסתכלת עליי, ואני נבוכה ומושפלת. סיימתי את התקופה בבית ספר בלי 12 שנות לימוד ובלי בגרות".

מעיין אדם. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מעיין אדם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

"כשהתגייסתי לצבא, אבא שלי אמר לי שהוא מאמין שאני אשב בכלא, ורציתי שזה יתהפך", הוסיפה אדם. "הפכתי למישהי שכל מה שהיא רוצה בחיים זה להוכיח. להוכיח שהיא ראויה, שהיא יכולה, שהיא שווה משהו, וכך התחלתי לטפס למקום שאני עומדת בו היום, שהוא גדול והוא משפיע".

ברגע זה, נראה היה כאילו נפל לאדם האסימון - והיא החלה לפרוץ בבכי: "וואי, אני מבסוטה ממש ואני לא מספיק, לדעתי, עוצרת ליהנות מזה. אני כבר רוצה את הדבר הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully