וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם משתפת בהתמודדות עם הסרטן: "יוצאים למלחמה"

22.9.2024 / 10:08

מעיין אדם משתפת במצבה הרפואי, לאחר שאובחנה עם סרטן בשחלה: "אם הכל יחזור תקין יתכן שאעשה סבבים של כימו כטיפול מונע, לסרטן הזה יש סיכויי חזרה גבוהים. אם לא הכל חוזר תקין יוצאים למלחמה"

מעיין אדם. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מעיין אדם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

זמן קצר לאחר לידת בתה השנייה קדם, בישרה מעיין אדם כי נמצא בגופה גידול סרטני נדיר בשחלה. עם זאת, היא שידרה אופטימיות, כשכתבה לעוקביה: "כל הבדיקות חזרו עד כה מצוינות, אני מרגישה שהיה לי מזל. אם הגידול לא היה גדל כל כך מהר, לא הייתי מבחינה בו והסרטן היה מתפשט לגרורות באין מפריע".

אתמול (שבת) נשאלה אדם במסגרת סשן שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה: "איך את מרגישה? כבר יודעת אם תצטרכי לעבור טיפולים כימותרפיים?". אדם השיבה: "אם הכל יחזור תקין, ייתכן ואצטרך לעבור 2-3 סבבים של כימו כטיפול מונע, לסרטן הזה יש סיכויי חזרה גבוהים. אם לא הכל חוזר תקין, יוצאים למלחמה ואני אנצח בוודאות של 100%".

מעיין אדם משתפת במצבה הרפואי. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אדם משתפת במצבה הרפואי/צילום מסך, אינסטגרם

עוד נשאלה אדם, מה הסיכויים שלה להרות שוב לאחר שהוציאו לה חצוצרה ושחלה. על זה ענתה: "אין שום מניעה, אני רק מקווה שאצא מהאירוע הזה עם כל האיברים שנותרו".

כזכור, אדם היא זוגתו של יובל צלנר והשניים הורים לשתי בנות, תבור וקדם. לצלנר בת נוספת מנישואיו לדפנה שחר. אחותה של מעיין, מפל אדם ז"ל, נרצחה במסיבת "הנובה" ברעים ב-7 באוקטובר.

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully