וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם על אחותה מפל ז"ל: "היום יום הולדת. בואי הביתה"

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 9:29

המשפיענית, שאיבדה את אחותה הקטנה במסיבת הנובה באותה שבת שחורה, ציינה את יום ההולדת הראשון מפל אדם ז"ל, מאז אותו הטבח הנורא

מעיין אדם ואחותה מפל אדם ז"ל. מתוך האינסטגרם של מפל אדם, צילום מסך
מעיין אדם ואחותה מפל אדם ז"ל/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של מפל אדם

אי אפשר לשכוח את אותה השבת השחורה של השבעה באוקטובר, שנחרטה לכולנו בלב - לנצח. מאז, משפחות רבות עדיין מנסות לאסוף את השברים מהאובדן ולנסות להשיב את אהוביהן משבי החמאס.

מי שמצאה את עצמה מצטרפת גם כן ל'משפחת השכול', היא המשפיענית והמגישה מעיין אדם, שאיבדה את אחותה הצעירה מפל אדם ז"ל במסיבת הנובה שהתרחשה בקיבוץ ברעים. בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלה אמש (רביעי), הכינה את עצמה ליום המטלטל שהגיע.

"מחר יש למפל יום הולדת", שיתפה, "אני כבר כמה שעות מייללת במיטה, מרשה לעצמי לראשונה מזה חודשים לתת לכאב לפרק אותי לחתיכות. הודעתי לכולם לא להתקשר אלי החל מהערב, אז הטלפון בדממה".

הסטורי של מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מעיין אדם/צילום מסך, אינסטגרם

"פתאום קופצת לי הודעה שאמא תייגה אותי במשהו ואני אומרת, אוי לא, היא בטח העלתה סרטון שלי עם מפל כשהייתה קטנה, היא בטח בוכה עכשיו את נשמתה. אבל לא, האישה הזאת גרמה לי לחייך עכשיו, תודה! ואני גרמתי לה להיות גאה לכמה דקות, עד הבכי הבא", כתבה על הודעת הפרגון שקיבלה אמה בנוגע לעסקה שהקימה.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
הפוסט של מעיין אדם/אינסטגרם

הבוקר, העלתה אדם סרטון של בנות המשפחה יחד עם מפל ז"ל וכתבה בכאב שהיה אפשר להרגיש גם בצד השני של המסך: "היום יום הולדת. בואי הביתה פליז".

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully