וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: ככה בחרו מעיין אדם ואמה לחגוג את יום הולדתה של מפל ז"ל

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 11:00

יום ההולדת הראשון של מפל אדם ז"ל, אחותה של המשפיענית מעיין אדם, התקיים ממש לאחרונה. לכבודה, המשפחה הכואב הרימה אירוע של השאיר אף עין יבשה

מעיין אדם ואחותה מפל אדם ז"ל. מתוך האינסטגרם של מפל אדם, צילום מסך
מעיין אדם ואחותה מפל אדם ז"ל/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של מפל אדם

קשה למצוא אנשים שלא נכנסו למשפחת השכול במהלך (כמעט) 11 החודשים האחרונים, מאז השבעה באוקטובר ועד היום. גם המגישה והמשפיענית מעיין אדם נאלצה להתמודד עם אובדן קרוב במיוחד, כשאחותה מפל אדם ז"ל נרצחה במסיבת הנובה.

במהלך חודש אוגוסט האחרון ציינו במשפחת אדם את יום הולדתה של מפל ז"ל בלעדיה - בפעם הראשונה. כדי לציין את היום הכואב, הרימו מעיין ואמה יונה ערב לכבודה של הבת והאחות המנוחה, והקדישו את כולו לילדים וילדות שעברו חרם.

מי שעוד הגיעו לשמח את כל אלה שנבחרו להגיע לערב המרגש היא הזמרת וזוכת האירוויזיון, נטע ברזילי, והזמר עדן חסון, שרקדו לכבודה של מפל ז"ל יחד עם המשפחה והילדים המתרגשים: "בחושך הפרטי שכל אחד מהילדים האלה נמצא בו - הייתי", הודתה ברזילי בראיון לערב טוב עם גיא פינס, "והדרך היחידה לחזק אותם, היא למצוא באמת מסגרות קטנות שבהן הוא יוכל לפרוח וככה לשנות את תחושת הערך העצמי שלהם".

הסטורי של יונה אדם. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של יונה אדם/צילום מסך, אינסטגרם

"האירוע הזה היה צריך צריך להיות מאוד מדויק למפל", הוסיפה מעיין, "בדיוק בדיוק בדיוק, שאם היא רואה את זה, זה ממש הדבר. לא זוהר, אני נראית ומריחה , באמת הכי... שהוא (האירוע) יהיה בשבילה ואם היא רואה, והיא בטח רואה, אז נטע מדוייקת", סיפרה על הבחירה בברזילי להגיע לערב, "נטע היא הסיפור של הילד הדחוי שהראה לכולם מה זה".

"זה נתן לנו משהו לעשות, אנחנו מחפשים במה להתעסק", הוסיפה המשפיענית בשיחה עם אמה, "אני עובדת 24/7, לא כי בא לי לעבוד ולא כי לא היה בא לי חופשת לידה כמו אישה נורמלית, אלא כי אחרת אני מתה, אני פשוט מתה מרוב עצב. היא חסרה, אני מתגעגעת אליה, אנחנו כל כך מתגעגעים אליה", פרצה מעיין בבכי.

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully