וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם חושפת את הקרע המשפחתי אחרי מות אחותה

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 18:37

מפל אדם ז"ל, אחותה של אשת העסקים והמשפיענית, נרצחה במסיבת הנובה בשבעה באוקטובר. בצעד חשוף, שיתפה מעיין אדם בקרע המשפחתי ובדברים שאחיה אמר: "מוזר שאני מדגמנת על האדמה שותת הדם"

מעיין אדם ואחותה מפל אדם ז"ל. מתוך האינסטגרם של מפל אדם, צילום מסך
מעיין אדם ואחותה מפל אדם ז"ל/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של מפל אדם

השבת השחורה נגעה באופן אישי כמעט בכל ישראלי וישראלית, וכך גם במשפיענית ואשת העסקים מעיין אדם, שאיבדה את אחותה, מפל אדם ז"ל, שנרצחה במסיבת הנובה שהתקיימה באותו הבוקר ברעים. את תהליך האבל שלה המשפיענית דאגה לתעד לעוקבים המודאגים, אך מתברר שיחד עם האבל - היא התמודדה גם עם קושי נוסף.

במסגרת העונה החדשה של "מחוברים" שב-HOT, בה השתתפה אשת העסקים, היא שיתפה בקרע המשפחתי שנוצר אחרי מותה של מפל ז"ל: "אז אני בדרך לאמא, שלא תהיה לבד", אמרה מעיין בימים הראשונים למלחמה כשהייתה בדרכה לבית הוריה, "רבתי איתם פיצוצים, גם איתם וגם עם ירדן אח שלי".

"קשה להם עם הנופך התקשורתי שאני נותנת לדבר הזה. ירדן כתב לי משהו... שזה כאילו מוזר שאני מדגמנת על האדמה שותת הדם. אני לא יודעת מאיפה להתחיל לענות לזה, אני כל כך גאה במה שאני עושה. אני גאה שהרעשתי מספיק להנציח אותה".

מעיין אדם מדברת על הקרע המשפחתי אחרי הרצח של מפל אדם ז"ל/HOT יח"צ

"מפל, התמונה שלה, השם שלה - בכל לב, כולם יודעים, אני פחדתי שהיא תיבלע. איך הוא יכול להסתכל על זה בצורה כל כך מכוערת?", ניסתה המשפיענית להבין את המקום ממנו הגיע אחיה, שתקף אותה בזמן ששניהם כואבים.

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully