וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם חושפת את השם שבחרה לבתה השנייה

עודכן לאחרונה: 15.6.2024 / 18:36

המשפיענית ואשת העסקים מעיין אדם חשפה את השם שהיא ובן זוגה יובל צלנר בחרו לבתם השנייה. בפוסט מרגש היא גם חשפה את הקשר לאחותה, מפל אדם ז"ל, שנרצחה בשבעה באוקטובר

מעיין אדם בוכה בסטורי על שפספסה את צעדיה הראשונים של בתה תבור/מסך אינסטגרם maayanadam
מעיין אדם ויובל צלנר. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מעיין אדם ויובל צלנר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

רק אמש (שישי) חשפה מעיין אדם שעברה ניתוח קיסרי בו הביאה לעולם את בתה השנייה, שהפכה את תבור הקטנה לאחות גדולה :"צמח לי עוד לב", כתבה לא הרבה אחרי הגעתה של הבייבי הקטנה.

בפוסט מרגש שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה היום (שבת), חשפה אדם את השם בו בחרו לקטנטנה: "הלוואי ומענן תרד עלינו קשת, הלוואי ולעולם הזה יש תקנה, הלוואי ויום יצמח מתוך סופה גועשת, הלוואי ויש סיכוי אחד לאהבה. הלוואי שלא נכאב ואיש אחיו יאהב, הלוואי ויפתחו שוב שערי גן עדן הלוואי ויתמזגו מזרח ומערב, הלוואי ונחדש ימינו כאן כ-קדם", פתחה עם ציטוט משירו של בועז שרעבי.

"קדם", הדגישה המשפיענית את השם הנבחר והסבירה את החיבור לאחותה המנוחה, מפל אדם ז"ל, שנרצחה במסיבת הנובה בשבעה באוקטובר: "קראנו לך על שמו של המפל הכי גבוה בישראל, לנצח הדבר הכי יפה ועוצמתי בטבע. יום אחד נספר לך מה קדם להגעתך וכמה אפשרת לנו להסתכל קדימה".

"תודה שבאת לעולם הזה, עשית אותו טוב יותר. אוהבים אותך, המשפחה שכאן וזו שלמעלה", חתמה אדם את הטקסט ואם פרצתם בבכי מלא ברגשות, אתם ממש לא היחידים.

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully