וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן להב נגד דילן ונורית גפן: "החליטו שאני על הרצף, תתביישו"

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 10:46

לאחר שהשניים תהו בפודקאסט שלהם אם כוכב הרשת נמצא על הרצף האוטיסטי, זה השיב להם בתקיפות: "לא נפגשנו מעולם, והם נתנו עליי אבחנה רפואית, התנשאו וזלזלו בי". דילן הגיב גם הוא: "זה רחוק מאוד ממה שאמרתי". צפו

נורית ודילן גפן תוהים אם אורן להב "נמצא על הרצף"/יחסי ציבור - הפודקאסט All•in

כל חברי משפחת גפן ידועים ככאלה שאין להם שום בעיה לומר את שעל ליבם, לא משנה באיזה נושא - ונראה שהדבר עבר בגנים גם לדילן גפן, בנו של אביב, שהסתבך עם לא אחר מאשר כוכב הרשת אורן להב.

במהלך שיחה שגפן ניהל עם סבתו, נורית, בפודקאסט המשותף שלהם "מעניין לי את הסבתא", דיברו השניים על להב בן ה-16, ולא בצורה שניתן לפרש כנעימה במיוחד. "יש לו בעיה חברתית כלשהי", אמר דילן, ועל כך סבתו שאלה אם הוא על הרצף. דילן השיב לה: "יש סיכוי. אין בזה שום דבר רע. רואים שהמשפחה שלו באיזושהי תמיכה, אני לרגע לא יוצא עליו. אני משתעשע מחוסר המודעות שלו. אני יודע שאני יוצא רע מכל זה, כולם משתעשעים מזה".

נורית הדגישה כי "אוטיזם זה לא קללה", ודילן המשיך את דבריה: "זה לא קללה, אבל לראות בן אדם ככה מתנהג...". נורית: "אתה חושב שההורים שלו היו נותנים לו שיצחקו עליו?", שאלה שעליה דילן השיב: "לצערי הם נותנים, כן".

אורן להב. אינסטגרם, צילום מסך
אורן להב (ארכיון)/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי שהדברים עוררו סערה ברשת, להב בחר להגיב ברשתות החברתיות, וכתב אמש (שבת): "בחג קיבלתי עשרות הודעות בהן שאלו אותי אם ראיתי את הפודקאסט של משפחת גפן. אז כן, צפיתי בזה כמו כולכם וראיתי איך נער בן 17 וסבתא שלו, בת 79, שני אנשים שלא פגשתי מעולם, יושבים ונותנים עליי אבחנה רפואית ומחליטים שאני על הרצף. במשך 3 דקות שלמות הם דיברו עליי בהתנשאות וזלזול על כמה שאני מסכן ושצוחקים עליי ולא איתי ומאבחנים אותי שאני על הרצף האוטיסטי. אז לפני הכל לא, אני לא על הרצף - ואם הייתי, לא הייתי מחביא או מסתיר את זה, כי אוטיסט זו לא קללה".

להב המשיך בדבריו, שאי אפשר היה לפספס את הנימה התקיפה שלהם: "מי שמכם להחליט מה אני ואיך אני? מי אתם בכלל שתגידו שאנשים מסתלבטים עליי וצוחקים עליי? אני מודע לזה שיש חלק שאוהבים ויש חלק שלא וזה בסדר, אז רק אציין כאן שמהרגע שהתפרסמתי אני עוזר לילדים שעברו חרם, הולך ומרצה בכל הארץ, נגד בריונות ונגד חרמות. יש אימהות שמספרות לי כמה אני עוזר לילדים שלהן, כמה אני מעלה חיוך בימים שאנחנו נמצאים".

"הצחיק אותי לראות איך דילן, נער שהוא בן גילי, מדבר עליי בהתנשאות ובביקורת כאילו הוא יודע טוב ממני או שווה יותר ממני, אבל מביך יותר מזה היה לראות את נורית, אישה מבוגרת, משתפת עם זה פעולה ונותנת לזה יד", המשיך בדבריו הכעוסים, "אז משפחת גפן היקרה, נגמרו הימים שאתם מחליטים מה נכון ומה לא נכון, מה ראוי ומה לא, וברוך השם שיש את הקהל בחוץ שיחליט בעצמו במה הם רוצים לצפות ובמה לא. להגיד לכם את האמת? כן, זה פגע בי מה שנאמר עליי וגם על אמא שלי, שלגביה הם החליטו שהיא מגיעה להשקות ו'רוכבת' על זה שהפכתי להיות מוכר. אמא שלי מעולם לא הגיעה להשקה, אגב, אבל האמת והעובדות לא מפריעות להם לפזר שנאת חינם דווקא בימים בהם אנחנו זקוקים רק לאחדות ואהבה בתוכנו".

בסוף דבריו, הוא כתב: "אני ממליץ ומאחל לשניהם שבמקום לשבת ולהגיד שטויות שקריות שלא מכבדות לא אותי ובטח שלא אותם, להשתמש בפלטפורמה שקיבלתם, ולעזור לילדים שעוברים בריונות וחרמות. אאחל לכם שתדעו מהי אהבת חינם, ובעיקר שתתביישו".

אורן להב משיב לנורית ודילן גפן. צילום מסך מתוך אינסטגרם - oren_lahav_official, צילום מסך
אורן להב משיב לנורית ודילן גפן/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - oren_lahav_official

במהלך הסערה, דילן פרסם סטורי שבו התייחס אליה: "זה כל כך מוצא מהקשר. אני בטוח שאורן ילד מקסים, ולי אישית מאוד קשה לראות שיורדים עליו בתגובות. דיברתי בעיקר על התופעה שיש לאחרונה 'סלבים' שנהיים מפורסמים מעצם זה שצוחקים עליהם. כי כשהספוטלייט נכבה והקהל עוזב, לפעמים מרגישים מאוד בודדים על הבמה". בסטורי נוסף שלו, כתב: "זה רחוק מאוד ממה שאמרתי, שאחד מהעקרונות הכי חשובים אצלי זה התנגדות לשיימינג ובריונות, ובטח שאני מתנגד מבסיסי לכל קטלוג רע לאוטיזם או כל דבר דומה. קשה לי עם העריכה המגמתית שנועדה ליצור דרמה וליצור עוד קצת קרע בינינו, ואולי גם קצת יותר להעליב את אורן. אז ממליץ לכולם להקשיב לפרק הזה שוב, ולהבין באמת מה אמרתי".

דילן גפן מגיב לאורן להב. צילום מסך מתוך אינסטגרם - dylan.geffen, צילום מסך
דילן גפן מגיב לאורן להב/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - dylan.geffen
אורן להב משיב לנורית ודילן גפן. צילום מסך מתוך אינסטגרם - oren_lahav_official, צילום מסך
אורן להב משיב לנורית ודילן גפן/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - oren_lahav_official

ולהב? הוא שיתף הבוקר את עוקביו באינסטגרם, שבו יש לו 103 אלף עוקבים, בעדכון על מצבו. "אני מקבל מלא הודעות שמחממות לי את הלב", סיכם את הסאגה, "אתם האהובים שלי ואתם יודעים עליי הכל. אני צריך עוד כמה שעות לעצמי, אתאושש ואחזור אליכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully