וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורית גפן ללא מעצורים: "סקס עם זרים זה הדבר הכי נהדר"

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 18:56

בשיחה שניהלה עם הנכד שלה דילן, אשת התרבות סיפרה על כך שגם היא וגם בעלה לשעבר, יהונתן גפן ז"ל, בגדו אחד בשנייה - מבלי לעשות מכך עניין: "היינו אז מסוממים". דילן השיב לה: "זה לייף סטייל ריקני מאוד, זה לא להסתפק בחיים של עצמך"

שחר שמש ואיילת זורר
נורית גפן
צילום ויקטוריה בזרסקי. ויקטוריה בזרסקי,
נורית גפן/ויקטוריה בזרסקי

נורית גפן ידועה כאישה שמעולם לא חששה להביע את דעתה על שלל נושאים, כפי שעשתה רק בשבוע שעבר, כשהגיבה מדם ליבה לטוקבקיסט שפגע ברגשותיה, וכך גם בפרק החדש של "מעניין לי את הסבתא", הפודקאסט המשותף שלה ושל הנכד שלה, דילן גפן.

במהלך השיחה בין השניים, נורית בת ה-79 חשפה בפני דילן, שיחגוג בשבוע הבא את יום הולדתו ה-17, את העונג בקיום יחסי מין עם אנשים זרים - בעוד הוא עצמו, כיאה למורשת המכובדת שלה הוא משתייך, לא חסך כלפיה במילים.

"היו לי המון חברות, ויהונתן (הכוונה לבעלה לשעבר יהונתן גפן ז"ל, ע"א) כמובן נאף, ואני נאפתי גם", אמרה בפתח דבריו. "כל התקופה הזאת הייתה נאיפה אחת גדולה", השיב לה דילן כשחיוך על פניו, בעוד היא השיבה: "באמת, זה היה!". דילן המשיך: "תקשיבי, באמת, זה קיצוני מה שקרה", בעוד נורית המשיכה בדבריה: "זה סקס, סמים ורוקנ'רול, באמת, זה נכון. לא עשינו עניין מנאיפות, לא עשינו עניין מל****** עם מישהו במסיבה נהדרת. כשאתה על סמים, אז אתה מז**** באמבטיה או בבית שימוש".

דילן המופתע אמר "מה?", ועל כך נורית השיבה: "אני מצטערת, אבל זה מה שאני מספרת לך, מה שהיה". דילן: "בעיניי זה לייף סטייל ריקני מאוד". בנקודה זו, גם נורית הגיבה בהפתעה: "למה אתה אומר ריקני? היו לנו החיים הכי עשירים, על מה אתה מדבר?". דילן: "ללכת כל פעם למסיבה, להשתכר, להסתמם, להיות עם אנשים זרים...". נורית: "ככה היינו, נו, מה? היינו אז מסוממים". דילן: "זה ריקנות, זה לא להסתפק בחיים שלך לעצמך. את אומרת שזה חיים עשירים, לפי דעתי זה הכל בלוף אחד גדול". נורית: "אז אתה חושב שהחיים שלי היו בלוף אחד גדול?". דילן: "בתקופה הזאת, אני חושב שלכולכם, כן.... היום החיים שלך הרבה יותר עשירים ממה שהם היו אז, בואי נגיד את זה ככה. אנשים שמסתממים ומטשטשים את החיים שלהם, גם סקס עם זרים, זה טשטוש של החיים שלך".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
נורית גפן פרימיירה הדה גאבלר. רפי דלויה,
חיים ריקניים? נורית גפן/רפי דלויה

על דבריו, נורית השיבה: "סקס עם זרים זה הדבר הכי נהדר". דילן: "זה טשטוש, כי אתה לא מסתפק במה שיש לך בבית. אתה הולך למסיבה, אתה מסתמם, אתה משתכר - כל העניין הזה לפי דעתי הוא אי-סיפוק אחד גדול בחיים שלך". נורית: "אבל זאת הייתה התקופה!", ועל כך השיב דילן: "תקופה של ריקנות".

לאחר מכן, אמרה נורית: "מה זה נוער הפרחים שהיה בוודסטוק, שלא עשית עניין מהדברים האלה? עמד לידי בחור חתיך, נחמד, מריח טוב, והיה לי טוב איתו. דיברנו והיה מעניין - בסוף היינו עושים סקס, והוא היה הולך הביתה ואני הייתי הולכת הביתה". דילן הגיב: "יש הבדל בעיניי בין נערים בוודסטוק ובין אנשים יחסית יותר מבוגרים". נורית: "אבל הייתי צעירה, הייתי בת 22". דילן: "זה לפני שאבא (הכוונה לאביב גפן, ע"א) ושירה (הכוונה לדודתו, הסופרת והמחזאית שירה גפן, ע"א) נולדו או שהמשיך גם אחרי?". נורית (בחיוך): "זה היה לפני. שירה ואבא נולדו, אז אתה מאשר לי?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully