וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן תיעד את המקלט בבית: לא תאמינו אילו תמונות תלויות שם

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 19:37

הזמר המצליח החל בהכנות לקראת המתקפה מאיראן שצפויה להגיע בקרוב, ולא שכח להכניס מעט הומור בתוך כל הסטרס

נשף רוק של אביב גפן בפארק הירקון , מאי 2024. ניב אהרונסון
נשף רוק של אביב גפן בפארק הירקון , מאי 2024/ניב אהרונסון

הפרשנים המתארחים בפאנלים בערוצי החדשות לא מפסיקים לנבא שחורות, הצפון נטוש כמעט לגמרי ומפויח, וגם בתל אביב התחילו להכין את המקלטים לקראת התקיפה שצפויה להגיע מכיוון איראן. בימים אלה, בהם כולנו רוצים להיות פתאום דיירים באח הגדול ולא לדעת מה קורה בחוץ, מזל שיש מי מנסה להכניס מעט הומור.

בפוסט שהעלה הבוקר הזמר והיוצר אביב גפן לחשבון האינסטגרם שלו, הוא העניק לעוקביו סיור בחצר ביתו שבצפון תל אביב והראה להם איך הכין את החדר המוגן לקראת מקרה חירום פוטנציאלי. גפן אף הפגין יצירתיות כשקישט את הקירות. "היי לכל ההורים, בטח אתם כמוני, עם ילדים", אמר. "שואלים מה יהיה? מתי מלחמה? מה יהיה עם האזעקות? איפה נהיה? התראה, לא התראה? מה יקרה לנו?".

"המצב מורכב וקשה אבל אני תמיד בעד לעטוף הכל בהרבה קלילות, להקליל את העסק והרבה הומור, כי בלי הקללה והומור זה פחות טוב לילדים, לפחות ככה אני חושב. אז לאליוט הכנתי כאן מקלט בחצר, וטיפה הקללתי. בואו אחריי".

הפוסט של אביב גפן/אינסטגרם

"זו היחידה, תחושה לא נעימה", סינן גפן כשהחל את הסיור במרחב המוגן. בכניסה הציג את תמונתו של חסן נסראללה, עליה נכתב ' זהירות מדרגה'. "אבל אז הוא רואה את השלט הזה, שבעצם שומר על הזהירות שלו. אז הוא נכנס ויש פה 'ברוכים הבאים'", אמר והצביע על תמונה נוספת של נסראללה. לבסוף הפנה גפן לתמונה מתוך קמפיין של נתניהו: "ובסוף כמובן יש את 'בייביסיטר' שתמיד תמיד שומר עליו, כמו שהוא הבטיח", חתם בציניות ברורה.

  • עוד באותו נושא:
  • אביב גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully