וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זקנה עלובה": אמו של אביב גפן, נורית, הושפלה - והגיבה | צפו

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 11:36

אשת התרבות פצחה במונולוג מול הנכד שלה, דילן גפן, ופרצה בבכי בזמן שהשיבה לטוקבקיסט שפגע בה

אביב גפן נורית גפן. אור גפן,
נורית ואביב גפן/אור גפן

אשת התרבות נורית גפן, אמו של הזמר-יוצר אביב גפן, התמודדה לא פעם עם תגובות קשות במהלך חייה, אך נראה שהייתה תגובה אחת שגרמה לה לצאת מהכלים: לאחר שטוקבקיסט קרא לה "זקנה מגעילה", היא הקריאה את הדברים קבל עם ופודקאסט, בתוכנית שהגישה יחד עם הנכד שלה, דילן גפן.

"אכן, אני זקנה בת 80", פתחה, "והזיקנה לפעמים עלובה. כשהשנה תתפללו ותבקשו מחילה על עצמכם, כי העליבו אותי המון כשקראו 'זקנה בלה', 'זקנה עלובה', המון. אבל הוא תפס את העיניים שלי", הבהירה את התייחסותה למגיב הספציפי.

"תתפלו ותבקשו סליחה ומחילה שפגעתם בסבתא שלכם, הזקנים, בהורים שלכם הזקנים, בדודות ובדודים, מכרים ומכרות, חברים וחברות. תתפללו טוב-טוב, תבקשו מחילה על הבוז, ההדרה והזלזול בזקנים, זאת אני", הוסיפה.

"כן, אני לא רוצה לבכות", קטעה את עצמה, ודילן השיב לה: "אל תבכי". "זה בשבילך שיעור גם", השיבה לו. "ברור, חשוב שתקריאי את זה", חיזק אותה.

נורית גפן במסיבת עיתונאים פסטיבל ראשון לציון , אוגוסט 2017. צילום: ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
נורית גפן/ראובן קסטרו, צילום: ראובן קסטרו

"כן, אני לפעמים עלובה, כי הזיקנה יכולה להיות מאוד עלובה, מעליבה, כואבת, חסרת אונים, עצובה, בודדה. כשאני הולכת ברחוב ובורח לי הפיפי והקקי מבלי שארגיש ואני מסריחה למרחקים, אני מתה מבושה ומרגישה את בגידת הגוף, חולשת השרירים, אובדן השליטה על איברי גופי", דיברה בכנות מדם ליבה.

"אני מרגישה הכי עלובה יוסי, הכי", פנתה לאותו טוקבקיסט, "אבל אתם, שחושבים שתישארו לנצח מתוחים בפנים ובכושר טוב, גם אתם תזדקנו, כי הכבד לא עושה כושר ואתה לא עושה לכבד בוטוקס, וגם ללב אתה לא עושה בוטוקס ולא כושר".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
המונולוג של נורית גפן/אינסטגרם / אול אין פודקאסטים

"כן, יוסי יצחק, גם אתה תזדקן, גם לך יברח הפיפי, גם אתה תשכח שמות ומקומות", אמרה, "אם תיסע באוטובוס, פתאום לא תבין איפה אתה. תרים את העיניים ולא תבין איפה אתה לשנייה, שזה פחד נוראי. 'לאן אני הגעתי? איפה אני? אני לא מזהה בניינים פתאום'".

"תשכח מפתחות, תשכח את הקפה השחור על הגז והוא יעלה באש. גם אתה, יוסי, תיפול, תקבל סחרחורת, יהיו לך השתלות, יהיו לך גשרים בשיניים, לא תשמע טוב, לא תראה טוב", סיכמה, "כשתגיע לזה, כשתהיה זקן, תזכור אותי, את נורית הזקנה. יוסי, אני מאחלת לך באמת בריאות טובה ואריכות ימים, ממש", חתמה בדמעות את המונולוג המרגש.

  • עוד באותו נושא:
  • נורית גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully