וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורית גפן התנצלה בפני אליקו: "ישב עליי הלב באזכרה של יהונתן"

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 10:11

לאחר שנורית גפן אמרה כי לא הייתה שמחה אם בתה הייתה בוחרת באליקו כבן זוג וגרמה לשדרן הרדיו להתעצבן ולהגיב לה בחזרה ("את לא היית האמא הכי טובה"), מה שגרם גם לאביב גפן להצטרף לחגיגת העקיצות, הגיע הזמן לסלוחה. צפו

נורית גפן מתנצלת בפני אליקו/אינסטגרם צילום מסך
אליקו נגד נורית גפן. ניר פקין / ראובן קאסטרו, עיבוד תמונה
יהיו בסטיז?נורית גפן ואליקו/עיבוד תמונה, ניר פקין / ראובן קאסטרו

כל הסאגה, שהפכה לסיפור מתגלגל, החלה אחרי שמגישת הפודקאסט נורית גפן אמרה שלא תהיה מרוצה אם בתה תבחר בשדרן הרדיו אליקו להיות בן הזוג שלה: "הורה לא יכול להתערב בהחלטה של הילד שלו אבל הייתי מסבירה לה למה זה לא נכון", אמרה לנכד שלה ובנו של הזמר אביב גפן, דילן.

הדברים של גפן הובילו לסערה לא קטנה אחרי ששדרן הרדיו התרעם והחליט להגיב בצורה הכי פומבית שיש: "אביב הבן שלך לא בדיוק סיפר שהיית אמא למופת לכאורה. נראה אותך יושבת מולי, גם לי יש כמה שאלות על העבר שלך! אנחנו מכירים? בוקר של פילוג ושנאה בחסות גברת גפן", כתב בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו.

למרות הכל, לוואלה סלבס נודע שנעשתה התפתחות ביחסים של השניים. נורית, שכנראה קצת פחות אהבה את המדורה שהיא בעצמה הציתה, לקחה את הצעד הראשון, עשתה את המעשה האחראי וסימסה לשדרן הרדיו על מנת לסיים את הסאגה הזו.

הסטורי של אליקו/All In פודקאסטים, אינסטגרם/ צילום מסך

אליקו, שמענו קיבלת סמס, מה היה שם?

"היא שלחה לי הודעה בה היא מתנצלת על מה שהיא אמרה ואני הזמנתי אותה להתארח בפודקאסט הראשון שלי שיעלה בקרוב".

אז סוף טוב הכל טוב?

"פני תמיד לשלום ומי שלא מכיר אותי באמת , שלא ידבר עליי. כמובן שההתנצלות שלה מתקבלת".

גם העיתונאית והפרטנרית של גפן בתוכנית "גלית ואילנית", יעל רגב, הרימה לנורית בסטורי כששתיהן מאחורי הקלעים וכינתה אותה 'כוכבת מדורי הרכילות', דבר שגפן כבר לא רגילה אליו וכנראה גם מה שגרם לה לשלוח הודעה לשדרן הרדיו.

כזכור, מי שעוד התערב הוא בנה של נורית, אביב גפן: "שיער ארוך, לק על הציפורניים ותוקף את אמא שלי, מה אתה אני בגיל 19?", עקץ גפן את שדרן הרדיו אחרי שתקף את אמו והכניס אותו לכל הסיפור מבלי שבכלל התערב מלכחתחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully