וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא היית אמא למופת": אליקו נכנס בנורית גפן

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 10:48

אשת הטלויזיה ואמו של הזמר אביב גפן, נורית גפן, שוחחה עם נכדה דילן ועקצה את אליקו - שממש לא נשאר חייב ויצא למתקפה. וואלה סלבס מעניין לו את הסבתא

אליקו נגד נורית גפן. ניר פקין / ראובן קאסטרו, עיבוד תמונה
מה התגובה שלו?/עיבוד תמונה, ניר פקין / ראובן קאסטרו

בימים אלה, בהם לכל אדם בתעשיית הבידור כמעט יש מיקרופון ואולפן שמוכן לארח אותו, נכנס לחיינו ז'אנר חדש של סכסוכים - ריבי פודקאסטים. אחרי הסערה מדבריו של ירון לונדון על הפליליסטיות, מגיע תורו של שדרן הרדיו אליקו להתפוצץ על נורית גפן שדיברה עליו בפודקאסט עם הנכד שלה, דילן.

"מה היית עושה עם הבת של הייתה עושה בעצם כמו לירז והייתה פשוט מחליטה להתחתן עם אליקו?", שאל דילן בפרק של "מעניין לי את הסבתא": "עם אליקו? עם אליקו לא", הודיעה נורית והסבירה את עצמה: "הורה לא יכול להתערב בהחלטה של הילד שלו אבל הייתי מסבירה לה למה זה לא נכון".

"גם נורא תלוי בבן אדם, אליקו - לא. אולי אם זה היה מישהו אחר אז כן. בטח לא לתת לילד שלך לעשות מה שהוא רוצה והייתי נותנת את ברכי גם, כי זאת הבחירה של הבת שלי או הבן שלי ונגמר, וזהו. זה החיים שלה", אמרה.

הסטורי של אליקו/All In פודקאסטים, אינסטגרם/ צילום מסך

בתגובה לדברים, שדרן הרדיו העלה סטורי, בו תייג את וואלה סלבס ואולי גם עמודי בידור נוספים ורשם: "גברת גפן, בקרוב מאוד בפודקאסט החדש שלי את מוזמנת לשבת איתי ולהסביר לי מי את שקבעת "עם אליקו לא". הפוסל במומו פוסל - אביב הבן שלך לא בדיוק סיפר שהיית אמא למופת לכאורה", הטיח בה.

"נראה אותך יושבת מולי, גם לי יש כמה שאלות על העבר שלך! אנחנו מכירים? בוקר של פילוג ושנאה בחסות גברת גפן", חתם.

אליקו, נעלבת?

"תתכוננו בקרוב לסדרת הפודקאסט החדשה שלי. יהיה חם רותח מבעבע. גברת גפן, את מוזמנת ראשונה! נראה אותך מתיישבת על ידי באולפן הפודקאסט החדש שלי ואחרי זה תגידי "אליקו לא, אבל מישהו אחר כן!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully