וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון לונדון על הפליליסטיות: "שפתיים מודבקות ועכוזים ממולאים"

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 17:30

ירון לונדון ניצל את הבמה החדשה יחסית שקיבל בשביל להעביר כמה מסרים שנויים במחלוקת והצליח לעצבן כמה עורכות דין בדרך. וואלה! סלבס פוליטקלי קורקט

ירון לונדון הפליליסטיות. ראובן קסטרו / רשת 13, עיבוד תמונה
ירון לונדון הפליליסטיות/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו / רשת 13

המגמה המדאיגה של גברים ובנים שובניסטים מול מיקרופונים רק מחמירה ואפילו התרחבה עד הגיל השלישי, בזכות הפודקאסט של מנחה הטלויזיה לשעבר ירון לונדון ובתו, העיתונאית דניאלה לונדון-דקל, "אבא תרחם", של כאן הסכתים.

בפרק הלפני אחרון של "אבא תרחם", בו האב והבת שוחחו על נושא הבוטוקס, העלה מנחה הטלויזיה לשעבר את עורכות הדין וכוכבות התוכנית "הפליליסטיות": "זה היה בפרק הראשון או השני. סדרה שגיבורותיה הן שש משפטניות מצליחות ביותר שעוסקות בהגנה, בעיקר על פושעים פליליים. היה משהו משותף בחזות שלהן, אצל כולן", נתן את משנתו.

"ראשית כולן טלטלו את גופן על עקבי סטילטו, שזה עניין מאוד לא נוח ומאוד לא בריא מבחינה אורטופדית, כולן עם שמלות גזורות, חצאיות עיפרון, חולצה לבנה בדרך כלל והעניין הוא שכולן הדביקו לחלק הקדמי של הקלסתר שלהן זוג נקניקיות פרנקפורט גדולות מאוד ואצל אחדות מהן אפילו איימו לסתום את הנחיריים, כלומר, הן איימו בבעיות של נשימה. ואני תהייתי, זה היה לא טבעי, היה ברור לגמרי שזה בוטוקס או חומצה הילארונית".

ירון לונדון. ראובן קסטרו
ירון לונדון/ראובן קסטרו

"שאלתי את עצמי, למה נשים מוצלחות כל כך זקוקות למה שאייל שני היה קורא לו - זה עומד להתפוצץ כמו עגבנייה בשמש. מה קורה פה? זאת סכנת נפשות כמעט נראה לי, הרי הנשים האלה דיי נאות! יש להן גוף, לאחדות מהן אפילו, יש גוף מצוין! מה לעזאזל?", התרעם.

"אם גבר צובע את שיערו בזהב, או מקעקע את פרצופו ואם אישה מחליטה לחשוף שד אחד ברחוב, אני אומר אדרבא. אני אוהב קרנבלים, תשעשעו אותי, תפתיעו אותי, אבל לכך מלווה תנאי- אל תבקשו ממני להימנע לנעוץ בכם מבט ואפילו לשרוק בהתלהבות או בבוז, שהרי כל מטרתה של האסתטיקה החריגה היא למשוך תשומת לב", טען.

בתגובה לדברים שיצאו מהמאה הקודמת, אמרה כוכבת התוכנית, עו"ד חן מאירי: "טוב יעשה אדון לונדון אם יתעסק בתוכן ומהות ולא בניראות. דווקא מעיתונאי מוערך הייתי מצפה להרים לנשים קרייריסטיות ,עצמאיות, מלומדות, גם אם- רחמנא ליצלאן- הן מוזרקות בדיוק כמו-80 אחוז מהנשים באוכלוסיה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
"הפליליסטיות". רשת 13, צילום מסך
"הפליליסטיות"/צילום מסך, רשת 13

"אולי דווקא התעסקותו במראנו מעידה דווקא עליו? נשאלת השאלה, לו הייתה זו תכנית העוסקת בגברים בתחום הפלילי, אשר מעונבים למשעי, האם גם אז היה מצקצק מר לונדון בקשר למראה המהוקצע? מסופקתני!", הטיחה עורכת הדין לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully