וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן להב בווידוי כואב: "קראו לי שמן, דוב, תשים חזייה"

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 20:00

יוצר התוכן אורן להב הגיח לחיינו בסערה אחרי שהפך וויראלי בטיקטוק ואולי לא בהכרח מהסיבות הנכונות. בפוסט חשוף שהעלה לקראת החופש הגדול, הוא שיתף על הקשיים שעבר כל חייו ככלל ומאז שהתפרסם בפרט

התמונה בבגד הים שהעלה אורן להב. אינסטגרם, צילום מסך
התמונה בבגד הים שהעלה אורן להב/צילום מסך, אינסטגרם

אם אתם לא חיים מתחת לסלע בטח יצא לכן להיתקל לפחות בסרטון אחד של יוצר התוכן אורן להב, שדואג להעלות חיוך עם השירים הפארודים שהוא כותב או על תגובות שלו שהופכות מהר לסאונדים בטיקטוק. למרות כמות העוקבים הגדולה, אפשר למצוא בתגובות שלו המון אנשים שנמצאים שם מהסיבות הלא נכונות.

על אף המילים הקשות שהפנו אליו מהרגע שהתחיל לצבור תאוצה ברשתות החברתיות, להב לא וויתר על החלום שלו והמשיך להעלות סרטונים. בפוסט שהעלה לפייסבוק היום (רביעי) שיתף יוצר התוכן: "מחר נצא כולנו לחופש הגדול, החופש הגדול תמיד היה בשבילי מאתגר, עונת הקיץ בכלל", הודה.

"בתור ילד מלא, היו צוחקים עליי ברחוב, בעיקר בים ובבריכה. כמות הפעמים שהייתי מתארגן ללכת לים ובסוף הייתי מתחרט, ונשאר בבית, הייתה ענקית. כל התגובות שהייתי מקבל נחרטו לי בנשמה, מעולם לא הייתי מדמיין להסתכל במראה עם בגד-ים כמו כל אדם רגיל ולהיות שלם עם עצמי".

אורן להב. אינסטגרם, צילום מסך
אורן להב/צילום מסך, אינסטגרם

"השנה האחרונה הייתה משמעותית עבורי, קיבלתי ביטחון ופיתחתי עור של פיל, אבל עד לפני שנה הייתי בוכה יום יום מהתגובות המילוליות והפיזיות שחוויתי בגלל המשקל שלי. כמות האנשים שהכרתי כאן מהרשת וסיפרו לי שחוו חרמות ובריונות היא עצומה, עזרתי איפה שאני יכול".

"לאורך השנים, קראו לי שמן, דוב, תשים חזיה, ירקו עליי והשפילו אותי, ולאף אחד זה לא מגיע. היה חשוב לי לעצור רגע לפניי שכולנו נצא מחר לחופש הגדול, תהיו טובים, אם ילד מלא יותר או פחות זה לא סיבה לפגוע בו, או שהוא ירגיש רע לנסוע לים,

"תהיו טובים והכי חשוב אל תתביישו בעצמכם, בגוף ובמשקל שלכם ליד אנשים! אני בן 16 ובפעמים הבודדות שהלכתי הלכתי לים ולבריכה, זה היה רק עם חולצה. לא דמיינתי שלעולם אני אהיה שלם עם עצמי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אורן להב. אינסטגרם, צילום מסך
אורן להב/צילום מסך, אינסטגרם

"אז הינה סוף סוף זה קורה, זאת נקודת כוח עבורי להצטלם בבגד ים בלי חולצה, אני מאחל גם לכל הילדים שצריכים את זה שזה יקרה גם להם! תהיו שלמים עם עצמכם ועם הגוף שלכם ואל תשימו על אף אחד! אתם אלופים! תשמרו על עצמכם, חופש גדול מהנה!", חתם את הפוסט המרגש בנימה אופטימית.

  • עוד באותו נושא:
  • אורן להב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully