וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: בן אל תבורי חווה פרידה כואבת נוספת

29.9.2024 / 13:38

לאחר סיום ההתקשרות עם אשת יחסי הציבור שלו, הזמר יסיים ממש בסוף החודש את עבודתו מול אופק כהן, שהיה המנהל שלו בכמה השנים האחרונות. כהן: "למועד סיום ההתקשרות בינינו אין קשר לרכילות כזו או אחרת"

בן אל תבורי. משה נחומוביץ',
בן אל תבורי/משה נחומוביץ'

אחרי שהתפייס עם אם בנו אורטל עמר, חידש את הקשר עם בנו תו פרינס, התנצל בפומבי בכתבה טלוויזיה ושחרר סינגלים חדשים כזמר סולו ולא כחלק מהצמד עם סטטיק, נראה שהתקופה האחרונה פחות זוהרת בחייו של בן אל תבורי.

כזכור, רק לפני כחודש פורסמה התכתבות של דני לוי, האקסית של הזמר, עם מנהלו האישי אופק כהן, שבה היא התלוננה על אלימות פיזית ומילולית לכאורה מצדו של תבורי, מספר חודשים אחרי שהשניים נפרדו.

בן אל תבורי ומנהלו האישי, אופק כהן. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
תבורי וכהן (ארכיון)/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

הדבר הוביל בדרך זו או אחרת לפרידה של הזמר מאשת יחסי הציבור שלו, וכעת הוא חווה פרידה כואבת נוספת - הפעם מכהן, שהיה המנהל האישי שלו, שכזכור התלונן על לוי שהיא חייבת לו כסף עבור כלבה שהוא רכש עבורה.

מאז הספיק כהן לבטל את התביעה שהגיש נגד לוי, וכעת נודע לוואלה סלבס כי ממש בקרוב, בסוף החודש אם לדייק, תבורי וכהן יסיימו את ההתקשרות ביניהם.

מאופק כהן נמסר: "מועד סיום ההתקשרות ביני ובין בן אל נקבע במועד התחלתו, ואין לו כל קשר לרכילות כזו או אחרת אשר מתפרסמת חדשות לבקרים. בן אל אמן מוכשר ונדיר, והחלטנו להפריד כוחות ביחסי אמון והערכה הדדים. אני בטוח בהצלחתו של בן אל בארץ ובעולם, ומאחל לו הצלחה ושגשוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully