וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם בנו של בן אל תבורי: "אני מרגישה הכי בודדה שהרגשתי אי פעם"

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 11:51

אורטל עמר, זוגתו לשעבר ואם בנו של בן אל תבורי, חוגגת יום הולדת ומאחלת לעצמה זוגיות: "אני מתפרנסת טוב ונראית טוב. בא לי שמישהו ידאג לי, שיאהב איתי ויהיה איתי. נמאס לי לישון באלכסון"

אורטל עמר/אינסטגרם

אורטל עמר, זוגתו לשעבר ואם בנו של בן אל תבורי, חוגגת היום (שלישי) את יום הולדתה ה-34. לרגל היום החגיגי, פנתה עמר לעזרת ההמונים, וביקשה מהם ברכה שתקרב אותה צעד נוסף לקראת הזוגיות המיוחלת.

"פתחתי מצלמה כי אני מרגישה הכי בודדה שהרגשתי אי פעם בכל יומולדת שלי בכל שנה", אמרה עמר. "לא כי לא מאחלים לי מזל טוב, פשוט כי אין לי זוגיות. לא מתרגלים להיות לבד, זה שקר, לא התרגלתי לישון באלכסון".

עמר הוסיפה ואמרה: "אני חושבת ומאמינה בברכת ההמונים ובכוח שיש לאנרגיה, ואני באמת לא רוצה להיות לבד. אני לא חושבת שטוב היות האדם לבדו, לא סתם אומרים את זה. הרגשתי את זה ב-7 באוקטובר כשמצאתי את עצמי עם ילד, לבד, מתמודדת. בכלל, התמודדויות החיים מהדבר הכי קטן שתופס אותי כמו להרים דברים מהאוטו לבית, או שבא לי שמישהו יכין לי ארוחת ערב. בא לי שמישהו ידאג לי, שיאהב איתי ויהיה איתי. לא חסר לי, שלא תטעו, זה לא שלא מתחילים איתי, זה לא שאני לא יוצאת לדייטים, זה לא שאני לא מכירה. ברור שמשהו בי חסום, ברור שיש לי משהו שמפריע לי. אבל באמת לא מצאתי את שאהבה נפשי. אני רוצה שתאחלו לי שאמצא ביום ההולדת הזאת מישהו שיאהב אותי, שיעשה איתי דרך, שיבנה איתי בית, שאני אביא איתו ילדים. אני מתפרנסת טוב, אני חושבת שאני נראית טוב, יש לי ילד מושלם שהוא אהבת חיי. במיוחד במצב שבו אנחנו נמצאים אני לא רוצה להתלונן על כלום. הדבר שאני הכי רוצה זאת זוגיות ומשפחה. בסוף זה המנוע שלנו כבני אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully