וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעשן ושותה עד שאני מתעלף": סטטיק על הפרידה מרונה לי שמעון

עודכן לאחרונה: 21.8.2024 / 17:44

המוזיקאי המצליח לא משאיר לפרשנות גדולה את שירו החדש "עטלף", שמתייחס בבירור לסיום הזוגיות שלו עם השחקנית, שהתרחש בזמן שזו הייתה בצילומים בבודפשט. "במטוס היינו ביחד - בחזור היינו כבר אקסים"

סטטיק רונה לי שמעון. אינסטגרם/ ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
לב שבור. סטטיק ורונה לי שמעון/עיבוד תמונה, אינסטגרם/ ראובן קסטרו

כשסטטיק שחרר שלשום (שני) את שירו החדש "עטלף", רבים לא היו יכולים שלא לתהות אם הטקסט שלו, אותו הוא כתב והלחין יחד עם עמית מרדכי ועידו נצר, קשור בדרך כלשהי לאקסית הטרייה, רונה לי שמעון.

אתמול הוא פרסם סטורי בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 619 אלף עוקבים, תמונה מבודפשט, לשם הוא טס לאחרונה כדי לבקר את שמעון, בזמן שזו הייתה בצילומים בעיר, שבו כתב "'עטלף' הוא רק התחלה של סיפור שלם". נראה שהביקור שלו בבירת הונגריה לא היה מוצלח עבור בני הזוג לשעבר, שכן אחריו השניים נפרדו.

מאז הפרידה של האקסים, פורסם כי שמעון המשיכה הלאה, ומנהלת מערכת יחסים עם אדריכל בן 40 מתל אביב בשם שרון אדיר, אותו היא הכירה בבודפשט, לא פחות.

סטטיק בסטורי מבודפשט. צילום מסך מתוך אינסטגרם, צילום מסך
סטטיק בסטורי מבודפשט/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם

באופן טבעי, סטטיק מתייחס בשיריו לחייו הפרטיים, ו"עטלף" אינו שונה. "מעשן ושותה עד שאני מתעלף, היא שברה לי ת'לב אז נהייתי עטלף", הוא שר בפתיחת השיר , שמסתמן כלהיט פוטנציאלי לא קטן. "לא נעים, אבל האמת היא שבסוף יצאתי פתטי, במטוס היינו ביחד - בחזור היינו כבר אקסים", הוא שר, ומתייחס ישירות לביקורו בבודפשט.

כזכור, שרית פולק, גרושתו של סטטיק, מיהרה לעמוד לצדו, ופרסמה לאחר צאתו של "עטלף" סרטון שבו אמרה: "השיר של לירז עוסק בלב השבור שלו, ועכשיו אני במסר לכל מי שנשבר לו או לה הלב. תדמיינו נעל הכי מושלמת שאתם רואים. הכי רוצים אותה, הכי אוהבים אותה, אין, צבע מחרפן, יחידה ומיוחדת. אבל מה - היא קטנה עליכם. היא קטנה על המידות שלכם, היא לא מתאימה לכם במידות. מעבירים אותה למישהו שבמידה הנכונה, במידה קטנה יותר. הבנתם?".

וואלה סלבס טסה לחו"ל רק כדי לקנות שוקולדים בדיוטי פרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully