וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטיק על הפרידה מרונה לי שמעון: "אני שבור לב"

עודכן לאחרונה: 9.8.2024 / 8:47

סטטיק פותח את הלב ומדבר לראשונה על הפרידה מרונה לי שמעון ועל המשבר שחווה בעקבותיה: "הלב מתאחה. לא התאחה לגמרי, אני באיזה שהוא תהליך"

סטטיק בראיון לוועדת תרבות, 13 במרץ 2023. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
סטטיק בראיון לוועדת תרבות, 13 במרץ 2023/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

בחודש מאי האחרון, שנה אחרי שהפתיעו את כולם כשבישרו כי הם בזוגיות, הזמר והיוצר סטטיק (33) והשחקנית והרקדנית רונה לי שמעון (41), נפרדו.

מאז הפרידה שמעון המשיכה הלאה, וכבר מנהלת מערכת יחסים חדשה עם שרון אדיר, אדריכל בן 40 מתל אביב, גרוש פלוס שתיים, אותו הכירה בבודפשט.

בראיון לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" שהתקיים בסט צילומים של רשת אופנה ידועה, שיתף סטטיק לראשונה בתחושות מאז הפרידה המתוקשרת. "אני במקום יותר טוב. לקח הרבה זמן. הייתי ממש שבור לב, לאט לאט זה מתאחה לי".

סטטיק המשיך והודה כי הפרידה לא הייתה בחירה שלו. על הזוגיות החדשה שלה, אמר: "אני פחות רוצה לדבר על דברים שלא שייכים לי. אני מאוד מכבד את רונה לי, אני לא רוצה לדבר עליה. מה ששלי ושלה זה שלי ושלה, לפחות לבינתיים. תשמע את השירים, אולי זה ייתן לך עוד תמונה קצת".

רונה לי שמעון. אינסטגרם, צילום מסך, עיבוד תמונה
המשיכה הלאה. רונה לי שמעון/עיבוד תמונה, אינסטגרם, צילום מסך

לשאלה האם הוא כבר פנוי להכיר מישהי חדשה, השיב סטטיק: "בשיא הכנות, זה לא מעניין אותי בכלל עכשיו. זו פעם ראשונה בחיים גם שאני מרגיש את מה שאני מרגיש עכשיו, ממש לא מעניין אותי. בכלל. לא יודע מה יהיה. יהיה בסדר. הלב מתאחה. לא התאחה לגמרי, אני באיזה שהוא תהליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully