וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הנעל קטנה - מעבירים": שרית פולק עוקצת את רונה לי שמעון

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 21:05

שרית פולק מגיבה לשברון הלב של סטטיק, בעקבות הפרידה מרונה לי שמעון. זאת, בעזרת מטאפורה שנראה כי היא מכוונת ישירות לאקסית שלו שכבר המשיכה הלאה: "תדמיינו נעל מושלמת, שקטנה עליכם. מעבירים אותה למישהו שבמידה קטנה יותר"

שרית פולק/אינסטגרם

סטטיק ושרית פולק התגרשו בנובמבר 2022, אחרי שש שנות זוגיות ונישואין שהחזיקו מעמד במשך שנה וחצי בלבד. הם שמרו על יחסים טובים, וסטטיק אפילו הגיע לפרגן לפולק במאי האחרון, באירוע ההשקה של ספר הביכורים שלה.

הבוקר (שני) שחרר סטטיק את "עטלף", שיר ראשון מאז הפרידה מהשחקנית רונה לי שמעון, בו הוא מתבטא בפתיחות על שברון הלב שחווה. "מעשן, ושותה, עד שאני מתעלף. היא שברה לי ת'לב, אז נהייתי עטלף".

מי שממהרת לעמוד לצדו של סטטיק זוהי האחת שהייתה שם לפניה- פולק. "השיר של לירז עוסק בלב השבור שלו ועכשיו אני במסר לכל מי שנשבר לו או לה הלב", אמרה שרית בסרטון שצילמה לעוקביה. "תדמיינו נעל הכי משולמת שאתם רואים. הכי רוצים אותה, הכי אוהבים אותה, אין, צבע מחרפן, יחידה ומיוחדת. אבל מה- היא קטנה עליכם. היא קטנה על המידות שלכם, היא לא מתאימה לכם במידות. מעבירים אותה למישהו שבמידה הנכונה, במידה קטנה יותר. הבנתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully