וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית של בן אל תבורי מתלוננת: "אדם אלים שמכה וזורק חפצים"

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 20:24

וואלה סלבס לא ידעה כמה דרמה מתחוללת בין בן אל תבורי ודני לוי, כשסיפרה לכם ראשונה על הפרידה. אך בשעות האחרונות דלפו הודעות ששלחה לוי לסוכן של תבורי, בהן היא מתלוננת על אלימות פיזית ומילולית לכאורה, נגד האקס המפורסם

בן אל תבורי ודני לוי. אינסטגרם, צילום מסך
בימים יפים יותר. בן אל תבורי ודני לוי/צילום מסך, אינסטגרם

לפני כשלושה חודשים וואלה סלבס הייתה הראשונה לספר לכם על כך שהזמר בן אל תבורי והסטייליסטית של קים קרדשיאן, דני לוי, נפרדו. כעת - הכביסה המלוכלכת יוצאת לאוויר העולם.

בזמן שהשניים ניהלו זוגיות פוטוגנית, הם גידלו יחדיו שני כלבים משותפים. כאשר לוי הגיעה לארץ לאחר הפרידה, היא ביקשה לקחת איתה את הכלבה עליה שילמה במיטב כספה, או ליתר דיוק, עפ"י מקורב, 12 אלף ש"ח. תבורי מצדו התנה זאת בתשלום בסך 10,000 ש"ח.

בן אל תבורי דני לוי. אינסטגרם, צילום מסך
בן אל תבורי דני לוי/צילום מסך, אינסטגרם

כאשר אופק כהן, מנהלו של תבורי, נפגש עם לוי לצורך העברת הכלבה וקבלת הסכום המכובד בעבורה - לוי סירבה לשלם ולקחה איתה את הכלבה. כשבן אל שמע על כך, הוא רתח מזעם ומנהלו, שכפי הנראה חש כי יש לו אשמה בעניין, שילם על חיית המחמד מכיסו.

מנהלו של הזמר פנה ללוי בדרישה שתחזיר לו את הכסף ששילם בעבור הכלבה ולאחר שסירבה, הוא הגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות. במסגרת התביעה נחשפו ההתכתבויות הקשות בין כהן ללוי, בהן היא מזכירה לו כי תבורי היה אלים כלפיה לכאורה, בזמן הפרידה.

לאחר שכהן כתב לה כי אין לו כוונה לממן אותה, השיבה לוי: "אני מזכירה לך את המכות שהוא נתן לי באותו לילה, ושאתה בחרת לשתוק ולהשתיק אותי". עוד כתבה: "הבנאדם התעלל בי מילולית ונפשית שנתיים וחצי, גירש אותי מהבית באלימות, מנסה לסחוט אותי עכשיו- ואתה השליח שלו?". בנוסף, לוי הביעה חשש לשלומן לנשים נוספות שעלולות להיפגע לטענתה מתבורי: "אין תירוץ לאלימות".

נציין, כי לאחר הגשת כתב התביעה נגד לוי, קיבל כהן הודעה על התראה למחיקה מצד בית המשפט, בעקבות העובדה כי לא סופקה "כתובת תקינה למשלוח כתב התביעה לנתבעת". למרות אותה ההתראה, הכתובת לא שונתה ואם לא תשונה במהלך השבועיים הקרובים, כתב התביעה ימחק.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ההתכתבות של בן אל תבורי ודני לוי. X, צילום מסך
ההתכתבות של בן אל תבורי ודני לוי/צילום מסך, X
ההתכתבות של בן אל תבורי ודני לוי. X, צילום מסך
ההתכתבות של בן אל תבורי ודני לוי/צילום מסך, X

אופק כהן, מנהלו האישי של בן אל תבורי, מסר בתגובה לוואלה סלבס: "יש להדגיש כי כתב התביעה הוגש על ידי כנגד דני, בשל אי תשלום חובותיה הכספיים שהותירה אחריה. טענות כזב אותן העלתה בהודעות שאותן ציטטתם, לו היה בהן אמת הייתה מעלה אותן בפני המשטרה ולא כהגנה משפטית על אי תשלום חובותיה. הטענות השקריות אותן מחזרה בהתכתבויות, נועדו לסייע לה לחמוק מתשלום חובותיה. יש להצר על כך שדני מונעת מנקמה ורצון להרוס את בן אל אך ורק מהסיבה, שהוא החליט לסיים את מערכת היחסים ביניהם". כהן הוסיף: "בן אל לא מגיב לתקשורת בענייניו האישיים. התביעה הוגשה על ידי כאמור, כנגד דני וההתכתבויות האמורות צורפו כראייה להיותה מניפולטיבית ומונעת מאינטרסים להתחמק מתשלום ולנקום במי שבחר לסיים עמה את הקשר, יש להצר על כך שהנכם נותנים לה את הבמה".

מטעמה של דני לוי טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully