וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית של בן אל תבורי עוקצת אותו: "תמצא שלווה וקצת כסף"

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 10:17

כשבוע לאחר שהודלפו הודעות ששלחה דני לוי, האקסית של בן אל תבורי למנהלו האישי, בהן טענה כי הזמר תקף אותה, היא שולחת לתבורי מסר עוקצני: "דרמה בגיל הזה- זה מביך"

בן אל תבורי ודני לוי. אינסטגרם, צילום מסך
בימים יפים יותר. דני לוי ובן אל תבורי/צילום מסך, אינסטגרם

לפני כשלושה חודשים וואלה סלבס הייתה הראשונה לספר לכם על כך שהזמר בן אל תבורי והסטייליסטית של קים קרדשיאן, דני לוי, נפרדו. לפני שבוע הכביסה המלוכלכת בין השניים יצאה לאוויר העולם, בעקבות מריבה על הכלבה של לוי, אותה רצתה לקחת איתה חזרה ללוס אנג'לס. למרות שטענה כי רכשה אותה בכספה שלה, תבורי דרש עליה 10,000 ש"ח. במסגרת דין ודברים עם מנהלו של תבורי, אופק כהן, שאיים עליה בתביעה משפטית, טענה לוי כי הזמר פגע בה פיזית ומילולית, בהודעות שהודלפו לתקשורת. בין היתר כתבה לוי: "הבנאדם התעלל בי מילולית ונפשית שנתיים וחצי, גירש אותי מהבית באלימות, מנסה לסחוט אותי".

הבוקר (שני), העבירה לוי מסר עוקצני לבן אל, שמראה כי הסכסוך רחוק מסיום. "דרמה בגיל הזה זה מביך", כתבה לוי והוסיפה: "לך תמצא שלווה ותשיג כסף".

דני לוי מעבירה מסר לבן אל תבורי. אינסטגרם, צילום מסך
"דרמה בגיל הזה זה מביך". דני לוי/צילום מסך, אינסטגרם

נזכיר, כי הפרידה מלוי לא הייתה הפרידה היחידה של תבורי בתקופה האחרונה: ביום בו הודלפו ההודעות הקשות לתקשורת, בהן כאמור האשימה לוי את תבורי באלימות כלפיה, הודיעה מנהלת יחסי הציבור של תבורי, עדי יואל, כי היא מפסיקה את ההתקשרות העסקית עימו. יואל ליוותה את תבורי עוד מהימים בהם היה חלק מהצמד סטטיק ובן אל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully