וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידין גלמן תוקף את המפכ"ל: "דבריו מכשירים את הקרקע לאלימות"

עודכן לאחרונה: 19.9.2024 / 12:57

בסיום ההצגה "את שאהבה נפשי", שעוסקת גם בהומופוביה ובטיפולי המרה, השחקן עלה לבמה - וקרא לנבחרי הציבור לגנות את "דברי השנאה" של דני לוי: "דבריו מעודדים הומופוביה ומעמיקים את הקיטוב בחברה הפצועה שלנו". צפו

ידין גלמן יוצא נגד דברי המפכ"ל דני לוי/ינון אדלר

האמירות הקשות של מפכ"ל המשטרה דני לוי נגד הקהילה הגאה ("שני בחורים שהולכים יד ביד ברחוב זה מגעיל") ממשיכים להכות גלים בתעשיית הבידור, כשמאז פורסמו מוקדם יותר השבוע רבים בחרו לצאת נגד דבריו, בהם בל אגם, אגם רודברג ורן דנקר.

מי עוד שיצא נגד דברי המפכ"ל היה השחקן ידין גלמן ושאר כוכבי ואנשי הצוות של ההצגה "את שאהבה נפשי" שבה הוא מככב, העוסקת, בין היתר, בהומופוביה, טיפולי המרה ופשעי שנאה נגד הקהילה הגאה. בסיום ההצגה אמש (רביעי) בתיאטרון הבימה בתל אביב, השחקן הקריא מדף את התנגדותו לאמירותיו של לוי, כשלצידו כוכבי ההצגה.

דני לוי, ממ"ז חוף. יואב איתיאל
המפכ"ל לוי (ארכיון)/יואב איתיאל

"בימים אלה, בהם הרוחות סוערות והשסע החברתי הולך ומעמיק, אנו מבקשים לקרוא מכאן לנבחרי הציבור לגנות את דברי השנאה שהשמיע מפכ"ל המשטרה בגנות הקהילה הלהט"בית", פתח גלמן את דבריו. "ישראל היא מדינת כל אזרחיה, וכשמפכ"ל המשטרה מצהיר בגאון כי הומוסקסואלים מגעילים אותו, דבריו מעודדים הומופוביה, מכשירים את הקרקע לאלימות, מלבים את השנאה ומעמיקים את הקיטוב בחברה הפצועה שלנו".

הוא הוסיף: "אנו, שחקני ההצגה, נמשיך להציג אותה על כל במה, וניאבק למען חיבוק הקהילה, קבלת האחר והשונה, למען הכלת כל אדם באשר הוא, כמובן למען אהבת חינם".

את סוף דבריו, ביקש גלמן להציג דברים אחרים: "בנימה זו, נקרא לשובם של כל החטופים והחטופות, החיילים והחיילים מהמלחמה, לבריאות כל הפצועים והפצועות, ושנדע ימים טובים יותר, אמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully