וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם המון תשוקה: זאת התשובה של רן דנקר ובעלו למפכ"ל המשטרה

16.9.2024 / 17:21

בין כל שלל התגובות שעלו נגד דבריו של מפכ"ל המשטרה הנכנס, דני לוי, היו גם מי שבחרו בדרך יצירתית במיוחד להראות את חוסר הסכמתם

רן דנקר איתי וייזר. אינסטגרם, צילום מסך, עיבוד תמונה
רן דנקר איתי וייזר/עיבוד תמונה, אינסטגרם, צילום מסך

"אצל אריה דורון הכינוי 'יא הומו' זה הסיפתח של הבוקר, כל משפט שני שלו נגמר ב'תעשה את מה שאני אומר לך יא הומו, או דיר בלאכ אל תעשה שטויות יא הומו'. זה האיש וזה הסגנון שלו ועם הזמן התרגלנו כי הוא זוכה לגיבוי מהממ"ז (שהיה דני לוי)", סיפר שוטר ששירת בעבר במחוז החוף עם פרסום הדברים שאמר מפכ"ל המשטרה הנכנס, דני לוי.

מאז אותו התחקיר, הרשתות החברתיות בוערות ולא מעט מפורסמים בוחרים להגיב גם כן, בין אם הם מהקהילה הגאה ובין אם לא. מי שבחרו להגיב בדרך יצירתית למילים ההומופוביות, הם הזמר רן דנקר ובעלו איתי וייזר, שחגגו בדיוק את יום הנישואים שלהם.

"נשואים שנה פלוס שלוש בנות. חמסה. באהבה אין סופית דני לוי ושו"ת", עקץ דנקר על סרטון בו התנשק באהבה ותשוקה עם וייזר כשברקע אפשר לשמוע את השיר "תלבשי לבן.

רן דנקר ובעלו מתנשקים במחאה על דברי המפכ"ל דני לוי/צילום מסך מתוך אינסטגרם - randankerkhalil

כזכור, לאחרונה תקף הזמר בחריפות את ראש הממשלה בניסיון לזעוק את זעקתם של החטופים שעדיין נמצאים בשבי החמאס כבר כמעט שנה: "התחושה הזאת, התסכול הזה, הכאב הזה, לראות את המשפחה ולחשוב על זה שילדים נמצאים בגיהנום, במקום הכי נורא שאפשר. אני פונה לראש, לבנימין נתניהו, שיראה לנו שנותר בו מוסר, שיש לו אומץ אמיתי לעשות את הדבר הכי חשוב שיש ולהחזיר אותם הביתה. עכשיו".

מהמשטרה נמסר: "אנו מגנים את הכתבה המגמתית שפורסמה אתמול בערוץ 12, שנועדה לייצר מצג שווא הפוגע בחברי הקהילה ובארגון בהתבסס על גורמים עלומים בעלי אינטרס. מאז ומתמיד בשלל תפקידיו, פעל המפכ"ל לקידום סוגיות הנוגעות לחיזוק הקשר ושיתוף הפעולה עם כלל הגורמים בקהילה למתן שירותי משטרה מיטביים על פי צרכי האוכלוסייה, לרבות הובלה מבצעית של מצעדי גאווה בתל אביב, חיפה וירושלים, לאורך עשרות שנים. כמפכ"ל המשטרה, מדיניותו שמה דגש על מתן שירותי משטרה איכותיים, שוויוניים והוגנים לכלל האוכלוסיות והמגזרים".

  • עוד באותו נושא:
  • רן דנקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully