וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הציל לי את החיים": אדוה דדון וידין גלמן חושפים את שם בנם

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 17:55

מעט יותר משבוע לאחר שהביאו לעולם בן משותף ראשון, השחקן והעיתונאית קיימו לבנם טקס ברית מילה - והציגו את יונתן לביא גלמן המתוק. האב המאושר שיתף: "הוא הציל לי את החיים - הוא הקשת שאחרי המבול בשבילנו"

אדוה דדון וידין גלמן בטקס הברית לבנם, יונתן לביא גלמן. אבישג שאר ישוב,
אדוה דדון וידין גלמן בטקס הברית לבנם, יונתן לביא גלמן/אבישג שאר ישוב

שמונה ימים חלפו מאז שאדוה דדון וידין גלמן הביאו לעולם בן משותף ראשון, וממש אתמול (שני) הם ערכו לו את טקס ברית המילה. אם תהיתם, כן, בני הזוג גם חשפו את שמו של הרך הנולד והמתוק במיוחד - אז כדאי שתכירו את יונתן לביא גלמן.

בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 40 אלף עוקבים, גלמן הסביר את המשמעות לשם הנבחר, שלו כמה משמעותיות, אחת מהן אפילו קשורה לראש הממשלה בנימין נתניהו.

אדוה דדון וידין גלמן בטקס הברית לבנם, יונתן לביא גלמן. אבישג שאר ישוב,
מלאים באושר. דדון וגלמן/אבישג שאר ישוב
אדוה דדון וידין גלמן בטקס הברית לבנם, יונתן לביא גלמן. אבישג שאר ישוב,
שרק תחייכו. דדון וגלמן/אבישג שאר ישוב
אדוה דדון וידין גלמן בטקס הברית לבנם, יונתן לביא גלמן. אבישג שאר ישוב,
דדון וגלמן/אבישג שאר ישוב

"הבן שלנו נולד בט"ו באב, יום האהבה. הילד הזה נכנס לי לראש וללב כששכבתי שם מתחת לבית בבארי ב-7 באוקטובר, כשהרגשתי שהמוות הגיע", כתב גלמן בפוסט. "הדבר היחיד שהשאיר אותי בחיים הוא האהבה שלנו, שמתוכה הגיע ילד של אהבה, ביום האהבה. הוא הציל לי את החיים, האישה שהביאה אותו לעולם הצילה לי את החיים ובראה חיים, הדבר הכי אלוהי שאפשר לחוות".

"'עם כלביא יקום וכאריה יתנשא' - ניסו לפגוע בנו ובעיקר לשבור את רוחנו, אבל העם שלנו התנער במהרה כארי, התאחד ונחוש שדווקא מן הצרה הזו תגיע תקומה. הרגשנו שזה הפסוק שמתאר בצורה הטובה ביותר את הימים האלה".

אדוה דדון ובתה אילן בטקס הברית לבנה עם ידין גלמן, יונתן לביא גלמן. אבישג שאר ישוב,
אחות גדולה. דדון ובתה, אילן עם יונתן לביא/אבישג שאר ישוב
אדוה דדון וידין גלמן בטקס הברית לבנם, יונתן לביא גלמן. אבישג שאר ישוב,
אדוה דדון וידין גלמן בטקס הברית לבנם, יונתן לביא גלמן/אבישג שאר ישוב
קויק: ידין גלמן מדגים היריון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א'

"בחרנו לקרוא לו יונתן לביא", פתח גלמן את הסברו לשם לבנו הבכור. "בסיפור של יונתן, אנחנו לומדים עליו כמה ערכים שהיינו רוצים שאנחנו ושהבן שלנו נחיה לאורם: הראשון הוא הגבורה והמסירות לעם שלו. יונתן הוביל את הלוחמים בצבא שאול בקרב מול הפלישתים. השני זו צניעות - יונתן היה אמור להיות יורש העצר והמלך הבא, אבל כשהגיע דוד ויונתן הבין שהוא יהיה המלך הבא, הוא קיבל את זה ותמך בו. השלישי הוא אהבה - סיפור דוד ויונתן הוא סיפור האהבה 'שאינה תלויה בדבר', בין סיפורי האהבה הבודדים בתורה והיחיד מסוגו. אהבה עוצמתית שניצחה אגו וניצחה תארים, וזה סוג האהבה שאנחנו זקוקים לה כרגע במדינה שלנו. וזה גם השם האהוב על אדוה, שגדלה על מורשתו של יונתן (יוני) נתניהו ומעריצה את אישיותו וגבורתו".

"כן, יש הרבה משקל לתינוק הזה על הכתפיים", גלמן התוודה, "אבל את שלו הוא כבר עשה עוד לפני שנולד, הציל לאבא שלו, לי, את החיים. הוא הקשת שאחרי המבול בשבילנו".

בשמו ובשם דדון, ביקש גלמן להודות "לכל כך הרבה אנשים שהיו שם בשבילנו - ובראשם הרופא האגדי שליווה אותנו במהלך ההיריון, שהיו בו לא מעט דרמות, וגם זכינו שיהיה בתורנות בלידה, ד"ר רן נגר. תודה לד"ר יוסי בנימיני המוהל, ותודה גדולה לאבישג שאר ישוב, צלמת המוכשרת ביותר בישראל ובעולם, שלא מצלמת בריתות אבל הסכימה, כי עבורה זה אור קטן בתוך כל העשייה שלה במלחמה הזו".

כזכור, דדון בת ה-35 וגלמן בן ה-30 חשפו את הקשר שלהם לפני כשנה וחצי - כשנה לאחר שהעיתונאית ובעלה לשעבר, עיתונאי חדשות 12 גלעד שלמור, התגרשו אחרי כחמש שנות נישואים. לשניים בת משותפת, אילן בת ה-4, שנכחה גם היא בטקס ברית המילה של אחיה הקטנה.

גלמן השיג סגירת מעגל מרגשת כשיונתן לביא נולד בבית החולים איכילוב, שם הוא אושפז לאחר שנפצע קשה ב-7 באוקטובר, כאשר השתתף בקרב מול מחבלים שניסו להשתלט על קיבוץ בארי.

מותאם לבוקסה - אדוה דדון וידין גלמן עם בנם. צילום מסך מתוך אינסטגרם, צילום מסך
גלמן ודדון, לאחר הלידה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם

כזכור, זמן קצר לאחר פרסום הלידה, דדון פרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה אליה צירפה תמונה מרגשת של השלושה - וכתבה: "בנינו הראשון, אח לאילן, נולד הבוקר, ט"ו באב. ‎אנחנו מאושרים ומודים על הנס שקרה לנו לפני 10 חודשים ועכשיו, וזוכרים את כל מי שנפל למען עתידנו כאן".

גלמן שיתף את הפוסט בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו, והוסיף כמה מילים משל עצמו: "אדוה, אהובתי, תודה שהחזקת אותי בחיים והבאת לנו יחד חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully