וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממצב אנוש עד להפיכתי לאבא": ידין גלמן משתף ונותן פרופורציות

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 16:14

כמה ימים לאחר שבנו הבכור נולד, השחקן פרסם תמונה של הצמיד שאיתו הגיע לביה"ח כשהוא במצב אנוש - והציג איך בזמן שחלף, הוא הספיק להפוך לאבא

מותאם לבוקסה - אדוה דדון וידין גלמן עם בנם. צילום מסך מתוך אינסטגרם, צילום מסך
גלמן ודדון/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם

מיד עם פרוץ המלחמה, השחקן ידין גלמן נסע מביתו אל עוטף עזה כדי להילחם מול המחבלים שחדרו לישראל - ונפצע קשה בקרב שניהל מול מחבלים שניסו להשתלט על קיבוץ בארי, לאחר שנורה בחזה וביד שלו, פציעה שממנה הצליח להתאושש.

מאז, הוא הפך לאחד השמות הבולטים בישראל - ובשבוע שעבר אף הפך לאבא, כשארוסתו, מגישת החדשות אדוה דדון, הביאה לעולם את בנם המשותף הראשון (היא עצמה אמא לאילן בת ה-4, מנישואיה הקודמים לעיתונאי גלעד שלמור).

כמה ימים לאחר שקיבל לראשונה את התואר "אבא", גלמן פרסם סטורי בחשבון האינסטגרם שלו, שבו תמונה של הצמיד שאיתו הגיע לבית החולים אחרי פציעתו, עליו נכתב "בר סיכון לנפילה". "הצמיד שלי. מגיע ב-7 באוקטובר 2023 לבית החולים איכילוב במצב אנוש", כתב. "19 באוגוסט 2024, 10 חודשים וחצי אחרי, יוצא מאיכילוב עם הבן שלי ושל אדוה" - וכך, במעט מילים, הוא הצליח לקשר את התקופה הלא רגילה שעוברת על כל כך הרבה מתושבי ישראל.

סטורי של ידין גלמן. צילום מסך מתוך אינסטגרם - yadingellman, צילום מסך
הסטורי של גלמן/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - yadingellman

כזכור, זמן קצר לאחר פרסום הלידה, דדון פרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, אליו צירפה תמונה מרגשת של השלושה - וכתבה: "בנינו הראשון, אח לאילן, נולד הבוקר, ט"ו באב. אנחנו מאושרים ומודים על הנס שקרה לנו לפני 10 חודשים ועכשיו, וזוכרים את כל מי שנפל למען עתידנו כאן".

היא הוסיפה: "תודה לצוות הרפואי של ביה"ח ליס באיכילוב, ובמיוחד לד"ר רן נגר ולבינת ששון, שהיו איתנו ברגע המיוחד הזה".

גלמן, מצדו, שיתף את הפוסט של אשתו לעתיד, והוסיף כמה מילים משלו: "אדוה, אהובתי, תודה שהחזקת אותי בחיים והבאת לנו יחד חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully