וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה קראט? פרטים חדשים על טבעת האירוסין של אדוה דדון

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 14:48

כולנו הופתענו לאחר הגילוי על אירוסיה של עיתונאית חדשות 12, אדוה דדון לבן זוגה, ידין גלמן. ועכשיו נעבור לחדשות המעניינות - מאיפה טבעת היהלום ובכמה קראט השקיע השחקן? וואלה! סלבס מעבדה

טבעת האירוסין של אדוה דדון, ידין גלמן. מסך אינסטגרם yadingellman; יח"צ קרן וולף, צילום מסך
וואלה השקיע/צילום מסך, מסך אינסטגרם yadingellman; יח"צ קרן וולף

לפני כשבוע סיפרנו לכם על האירוסין הסודיים של העיתונאית אדוה דדון והשחקן ידין גלמן, לאחר כשנה וחצי של זוגיות יציבה. היא, גרושה פלוס אחת, הוא, רווק שרק חיכה לכרוע ברך ולהציע את שארית חייו לצד העיתונאית האהובה - כל זה קרה כמובן לפני תחילת המלחמה.

כעת, מתחילים להתגלות פרטים ראשונים על ההצעה, בין היתר ואולי החשוב מכל, טבעת היהלום על ידה של אדוה. הטבעת הגרנדיוזית עוצבה על ידי מעצבת התכשיטים הידועה קרן וולף, בהתאם לבקשותיו של ידין. מכאן מסתמן כי המעצבת הישראלית הייתה צריכה לשמור גם היא על סוד האירוסין במשך כל הזמן הזה, עד שהצלחנו להבחין בתכשיט המיוחל.

אדוה דדון וטבעת האירוסין. יח"צ קרן וולף,
כמה קראט??/יח"צ קרן וולף

ההיכרות של וולף עם דדון נמשכת כבר כמה שנים טובות. אדוה לקוחה של המעצבת מגיל 18, וזו גם אחת הסיבות בזכותן גלמן כבר ידע למי הוא צריך לפנות ברגע שירצה לכרוע ברך, מישהי שיודעת את העבודה ומכירה את טעמה המעודן של אשתו לעתיד. לבקשת החתן, המעצבת הלכה על עיצוב על זמני, אצילי וקלאסי.

ואם תהיתם מכמה קראט מורכב היהלום, תנו לנו לעזור לכם. אחרי ניסיון בירור קל מול המעצבת, נוכחנו לדעת כי אין בדעתה לחשוף פרט כה אישי לטענתה, אך היא כן דאגה לציין כי טבעת בעיצוב אישי מבית קרן וולף מתומחר מ-5,000 ועד 20,000 שקלים. וולף נחשבת לאחת התכשיטניות המוכרות בזירה המקומית והבינלאומית, אז מבלי להתאמץ מדי אפשר להבין מהי מידת היוקרה של הפיס הנוכחי. נו, יש לכם ניחושים?

וואלה! סלבס איבדה את הטבעת שלה בגיגית טחינה גולמית, מאז איבדה תקווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully